kalender/adventskalender gaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.930 visninger
15 svar
4 synes godt om
23. oktober 2013

Anonym trådstarter

jeg tænker at jeg vil give min mand en adventgaver eller kalendergaver der har noget med sex og som kan hjælpe vores parforhold

da han har været her for mig og børnene uanset hvad(har depression)
og har accepteret at jeg stort set ikke har haft lyst til sex, så nu vil jeg gøre noget for ham/os

og tænker jeg vil lave sådan et eller andet til ham til jul
men jeg har ikke nogen ideer hvad jeg kan finde på. jeg tror jeg max kan finde 1000 kr til det

så tænkte i måske havde nogen ideer her inde. der må gratis ting jeg kunne gøre for ham feks

håber i vil skrive selvom i ikke kan give anonyme svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2013

LilleSmølf

Jeg købte sådan en erotisk adventskalender til min kæreste forrige år.

Tror vidst jeg gav omkring 500-600 kr (og det var inc. nogen ting jeg købte i "løssalg") så prøv at google erotisk pakkekalender, pakkekalender til par, etc.

Ellers kan man jo få ret billige sjove kondomer, massageolie, body chocolate... og det kan sagtens gøre stor lykke selvom det ikke har kostet alverden (:

Edit: Man kan jo også lave "klippekort" til ham på fx. et blowjob, doggy style, etc. men personligt går jeg ikke ind for det for hvor fedt er det lige at han "indløser" det en morgen hvor du bare IKKE har lyst? Så måske hellere en intim massage, en erotisk dans fra dig (også selvom du selv synes det er latterligt - det gør mænd sjældent ) at du den dag laver mad i meget lidt eller intet tøj... de små ting gælder også.

Anmeld

23. oktober 2013

LilleMie

Anonym skriver:

jeg tænker at jeg vil give min mand en adventgaver eller kalendergaver der har noget med sex og som kan hjælpe vores parforhold

da han har været her for mig og børnene uanset hvad(har depression)
og har accepteret at jeg stort set ikke har haft lyst til sex, så nu vil jeg gøre noget for ham/os

og tænker jeg vil lave sådan et eller andet til ham til jul
men jeg har ikke nogen ideer hvad jeg kan finde på. jeg tror jeg max kan finde 1000 kr til det

så tænkte i måske havde nogen ideer her inde. der må gratis ting jeg kunne gøre for ham feks

håber i vil skrive selvom i ikke kan give anonyme svar

Det lyder som en god idé og kalender, som han vil blive rigtig glad for!

http://woman.dk/article/79747-13-nemme-pakkekalendre-til-ham/gallery/485491

Der er nogle gode bud herinde 

Anmeld

23. oktober 2013

Anonym trådstarter

LilleSmølf skriver:

Tror vidst jeg gav omkring 500-600 kr (og det var inc. nogen ting jeg købte i "løssalg") så prøv at google erotisk pakkekalender, pakkekalender til par, etc.

Ellers kan man jo få ret billige sjove kondomer, massageolie, body chocolate... og det kan sagtens gøre stor lykke selvom det ikke har kostet alverden (:

Edit: Man kan jo også lave "klippekort" til ham på fx. et blowjob, doggy style, etc. men personligt går jeg ikke ind for det for hvor fedt er det lige at han "indløser" det en morgen hvor du bare IKKE har lyst? Så måske hellere en intim massage, en erotisk dans fra dig (også selvom du selv synes det er latterligt - det gør mænd sjældent ) at du den dag laver mad i meget lidt eller intet tøj... de små ting gælder også.

jeg har kigget lidt på de pakker jeg nu kunne finde

den jeg kunne finde til 600 der. syntes jeg måske var lidt spil af pengen da det ikke er det helle vi ville bruge, også fandt jeg en side med forskellige prisklasser men der stod ikke hvad der var i.

men har tænkt på at jeg en aften vil lave en romtisk middag(normalt er det ham der laver mad) nå han kommer hjem 21:30 da han arbejder aften

Anmeld

23. oktober 2013

Anonym trådstarter

LilleMie skriver:

Det lyder som en god idé og kalender, som han vil blive rigtig glad for!

http://woman.dk/article/79747-13-nemme-pakkekalendre-til-ham/gallery/485491

Der er nogle gode bud herinde 

ja jeg ved han vil blive rigtig glad, da han helst så at alt var som før på det område

ja der var lidt ideer jeg godt kunne bruge

Anmeld

23. oktober 2013

Anonym trådstarter

LilleSmølf skriver:

søger lige på det og ser om der kommer andre sider frem end dem jeg har fundet

jeg ville heller ikke give ham et klippe kort men man kan jo bare et lille kort til om aften med noget man ved han kan lig

for resten så må nogen af tingene blive almindelig ting da han mandag, tirsdag onsdag, kommer hjem kl 23:30 og der sover jeg

Anmeld

23. oktober 2013

Mick

Der findes noget der hedder en Tenga æg det bruges til Onani. man kan bruge dem alene eller evt sammen med sin partner. og det lille på små 50 kr stykket. Det kunne måske være en ide ?

ellers kunne du jo lave en kombi, så det er halv fysiske gaver og halv `hjemmelavede gaver`det kunne være nogle frække beskriver, frække opgaver eller lignene eller en billede serie ?

Håber du kan bruge mine ideer til noget. 

Men lige meget hvad du kommer frem til, vil din kæreste sikkert blive vildt glad :-)

Anmeld

23. oktober 2013

Newsence

Orion der blandt andet ligger i fiels ( men også har webshop) havde en sidste år så prøv der 

Anmeld

23. oktober 2013

Anonym trådstarter

newsence skriver:

Orion der blandt andet ligger i fiels ( men også har webshop) havde en sidste år så prøv der 

jeg har lige været inden og kigge og desværre stå der heller ikke hvad der er i den

Anmeld

23. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mick skriver:

Der findes noget der hedder en Tenga æg det bruges til Onani. man kan bruge dem alene eller evt sammen med sin partner. og det lille på små 50 kr stykket. Det kunne måske være en ide ?

ellers kunne du jo lave en kombi, så det er halv fysiske gaver og halv `hjemmelavede gaver`det kunne være nogle frække beskriver, frække opgaver eller lignene eller en billede serie ?

Håber du kan bruge mine ideer til noget. 

Men lige meget hvad du kommer frem til, vil din kæreste sikkert blive vildt glad :-)

vi har haft kigget på de der æg for et par mdr siden men den der fik flest +++ de forskellige steder kostede omkring 7-800 kr kan ikke lige huske hvad mærke det var.

men er den til 50 lige så god som det dyre, for ville helst købe noget der kan bruges flere gange

ja jeg havde også tænkt på at noget af det skulle være hjemmelavet gaver

ja han bliver meget glad og det er ikke noget han lige forventer at jeg kunne finde på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.