Er godt nok 34+2 i dag, men der har været en fejl på serveren i at oprette indlæg så har måtte vente indtil det var ordnet. Der er nu under 6 uger til termin, og tiden flyver for alvor forbi næsen på mig!
. Ugen er gået med at have min niece på 9 på besøg, rigtig hyggeligt! Vi spillede, så film og hyggede! Hun ville bestemme aftensmad, så vi fik McD den ene dag
. Onsdag blev jeg indlagt med alt for mange plukveer, havde 4 hver 10. minut. Så jeg fik kørt CTG i halvanden time og blev derefter mærket på, hvor jordemoderen mente jeg var 1 cm åben!
. Må nok indrømme jeg fik et kæmpe chok! Lukkede mig heldigvis igen efter 9 timer, men det var nu en forskrækkelse uden lige! De næste par dage gik derfor med afslapning! Fredag var vi til sidste lægebesøg og prinsessen blev skudt til 2400 g. Det er en god vægt, hvis nu hun skulle melde sin ankomst før tid, meeeen håber da hun bliver inde lidt endnu . Min krop er godt og grundig brugt! Hold nu k*ft, hvor har jeg ondt, men vægten siger også +15 kg. 
. Prinsessen er godt aktiv, og kan altså godt få sparket igennem, så det gør pænt nas, men så ved vi hun er i live
.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld