Hvad skal jeg have gjort ved håret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.046 visninger
7 svar
6 synes godt om
23. oktober 2013

Benjamins'mor

Ja, nu har jeg jo født, og så skal der jo på et tidspunkt gøres noget ved mit hår.
Jeg ved ikke med mig selv endnu om det skal gøres snart, eller om jeg skal lade det gro lidt mere - så der kommer mere sundt hår ud, og vente til lige før vi skal holde barnedåb, som vi ikke ved hvornår bliver endnu.

Men har i nogen forslag til hvad?

Her kommer lige et billede af mit hår bagfra.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2013

StudPsyk

Benjamins'mor skriver:

Ja, nu har jeg jo født, og så skal der jo på et tidspunkt gøres noget ved mit hår.
Jeg ved ikke med mig selv endnu om det skal gøres snart, eller om jeg skal lade det gro lidt mere - så der kommer mere sundt hår ud, og vente til lige før vi skal holde barnedåb, som vi ikke ved hvornår bliver endnu.

Jeg tænker i hvert fald, at du godt kan tåle at få noget af længden, da det ser lidt slidt ud i spidserne.Og så tænker jeg,at det ville være rigtig fint med nogle etager, med mindre du gerne vil ud i en page eller noget.
Jeg tror sagtens du kan tage 10 cm af uden det gør noget, tvært i mod

Anmeld

23. oktober 2013

L&V

Jeg syntes du ska gå ned til den frisør du nu vil bruge og høre hva hun vil råde dig til..

Også måske lade dem bestemme hvordan og hvor ledes..

Anmeld

23. oktober 2013

twinny

Benjamins'mor skriver:

Nu ved jeg ikke om du ammer.

Men jeg havde valgt at udligne udgroningen med nogle mørke striber i det røde. også havde jeg klippet ca 5-7 cm af også lavet etager i håret.

Anmeld

23. oktober 2013

StudPsyk

twinny skriver:

Nu ved jeg ikke om du ammer.

Men jeg havde valgt at udligne udgroningen med nogle mørke striber i det røde. også havde jeg klippet ca 5-7 cm af også lavet etager i håret.

Det var mig meget enige om! Haha

Anmeld

23. oktober 2013

Benjamins'mor

Janne T. skriver:

Jeg tænker i hvert fald, at du godt kan tåle at få noget af længden, da det ser lidt slidt ud i spidserne.Og så tænker jeg,at det ville være rigtig fint med nogle etager, med mindre du gerne vil ud i en page eller noget.
Jeg tror sagtens du kan tage 10 cm af uden det gør noget, tvært i mod

Det må helst ikke blive kort.

Ved godt spidserne er slidte men gad ikke gøre noget under graviditeten

Anmeld

23. oktober 2013

StudPsyk

Benjamins'mor skriver:

Det må helst ikke blive kort.

Ved godt spidserne er slidte men gad ikke gøre noget under graviditeten

Det forstår jeg godt. Mit hår ligner meget dit lige nu, men gider ikke gøre noget ved det, så har det nærmest i en permanent knold :-)

Anmeld

23. oktober 2013

DianaRJS

Benjamins'mor skriver:

jeg ville få 5-10 cm af, dit hår er rigtig slidt et godt stykke op, og hvis du så venter vil der bare skulle mere at da det slidder hurtigere når det er slidt i forvejen, og så som de andre siger få nogle etager i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.