Er jeg eller ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hejsa..

Jeg har et bette problem, men vil gerne først sige at jeg udmærket ved at det er min egen skyld, og hvis jeg er gravid er det ikke fordi jeg er ked af det. Så vil jeg beholde det, da jeg bare kunne have samlet mine ben og han kunne have holdt noget for sig selv.. 

Nå men sagen er den at jeg havde min mens sidst den 23 september, så skulle have haft den igår. Jeg havde ubeskyttet sex lige på det tidspunkt hvor jeg havde ægløsning, men han kom ikke oppe i mig.. Meeen der kan jo komme lidt alligevel. Jeg bruger ikke prævention. et par dage efter havde jeg pletblødning.. Jeg tog en test igår og den var negativ..

Jeg har aldrig haft pletblødning før og har altid fået min mens til tiden i alle de år jeg har haft det. 

Hvad tror I? Skal jeg bare vente og se eller hvad ville I have gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vent til imorgen og er mens ikke kommet imorgen aften så tag en ny test...

og er den stadig ikke kommet fredag næste uge så ring til lægen og bed om blodprøve hvis test stadig siger negativ...

Anmeld

22. oktober 2013

Anonym trådstarter

Tak for svar. Havde også tænkt at jeg ville tage en test mere i morgen og så igen fredag, hvis den stadig ikke er kommet. Bare underligt at jeg både får en pletblødning og udebleven menstration, når man aldrig har prøvet det længere.

Anmeld

22. oktober 2013

CroQuis

Prøv evt at tage en test både morgen og aften.. Min test var tydelig om aftenen, men ret utydelig/negativ om morgenen.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.