Jeres børns børnefødselsdage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hvad servere i?

Hvem kommer?

Hvilket budget er lagt til fødselsdagen?

Hvad er max beløbet for gave?

I må gerne smide billeder ind af jeres børns fødselsdage, det er bare så hyggeligt at se sådan billeder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2013

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Hvad servere i?

Hvem kommer?

I må gerne smide billeder ind af jeres børns fødselsdage, det er bare så hyggeligt at se sådan billeder 

På selve dagen kommer bedsteforældrene, mostre og onkler +påhæng. Der er ingen fætre og kusiner endnu.

Vi server det fødselsdagsbarnet ønsker til aftensmad - og nogle gange boller og kakao også samt kagemand alt efter ønske.

Vi har ikke noget budget. Fødselsdagen koster det den koster men vil gætte på 1000-2000 kr - da vi bliver omkring 14 personer. Gavebudget har vi heller ikke. Vi køber det vi synes de skal have og efter hvad de ønsker sig

Anmeld

22. oktober 2013

MorDk

Min datter er født 20.09.12

Min søn er født 23.09.10

Vi har lige holdt føsdag her i september for begge unger. Vi brugte omkring 2000 kr. på at leje vores klub, boller, kage, guf, kaffe, te m.m

Vi var 30 mennesker. Ungerne fik for ca. 500 kr. hver.

Anmeld

22. oktober 2013

Alberthe_iben

Alberthe holdt sin 1 års og 2 års fødselsdag over to gange, men vi serverede boller men alverdens pålæg og ost. Lagkage en til hende og en til os andre. 

til aften holdet, fik vi svinemørbradgryde, ris, en lille nem salat med flute og frugtsalat til dessert...

hun fik en gave for omkring 750 kr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. oktober 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

Hvad servere i?

Hvem kommer?

Lukas er 2 år.... her servere jeg lagkage, brunsviger, boller, en sukkerfri kage, småkager.....
I år gik jeg efter thomas tog (dug og tallerkener) har ikk noget budget da jeg køber det jeg har penge til.... i år fik han gaver for ca 1200 kr....
Der kommer hans far, min mor og far, min fars eks og min halvlillesøster.... jeg snakker ikk med resten af min familie og hans fars side vil ikk komme når jeg er der....

Anmeld

22. oktober 2013

Aabye

Anonym skriver:

Hvad servere i?

Hvem kommer?

Vi servere boller og kage.. 
En enkelt gang har vi inviteret til aftensmad.. 

Vi har som sådan ikke noget budget.. Hos os skal der være råd til fødselsdagen.. 
Vi har heller ikke noget maks beløb på gaven.. Vores drenge får bare hvad vi synes de skal have.. Det kan være en ting til 100 kr, eller det kan være en ting til 1000 kr.. 

Anmeld

22. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi har ikk så meget plads, så vi holder for svigerfamilien lørdag (12 mennesker) og min familie søndag (10 mennesker) 

han fylder 2 og sover jo stadig til middag, så folket er inviteret til efter hans lur (14.30) så har han mest overskud  Vi serverer varm kakao, kaffe, sodavand, øl, lagkage, alm boller og grove boller med smør og lidt pålæg. 

vi giver gave for ca 500kr, men hvis vi falder over noget der bare er GENIALT, så køber vi da det

Vi inviterer bedsterne, onkler/tanter + børn og olderne. 

Anmeld

22. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvad servere i?

Hvem kommer?

Nu er vores dreng kun 2 år. Men bedsteforældre, min kærestes søster, hendes mand og børn, mine to søstre og deres kærester.
Farmor bager altid boller. Vi laver lagkage. Til aftensmad serverer vi chili con carne (en lille gryde uden chili til dem der ikke kan lide stærkt mad) og ellers bare en masse tilbehør som lækker italiensk brød eller/og taco shells, jalapenos, cremefraiche, guacamole og doritos.
Det er ikke særlig dyrt og dejlig nemt fordi man kan lave det dagen før. En chili con carne smager bedre dagen efter
Drikkelse: rødvin, svaneke mørk guld øl, sodavand

vi har ikke maksbeløb på mad eller gave. 

Anmeld

22. oktober 2013

L&V

Anonym skriver:

Hvad servere i?

Hvem kommer?

Laura havde fødselsdag her i september. Vi var 30 (bedsteforældre, oldeforældre, faddere, gudmor og gudfar, onkler og tanter og mor far og lillebror)
Vi fik spagettie og kødsovs da det er livretten og cup cakes aner ik hva det kostede men vi spare ik sådan en dag.
Hun fik en stor trampolin med net og en klapvogn til sin dukke, igen ikke noget max eller min vi giver det vi syntes vi har penge og lyst til

Anmeld

22. oktober 2013

MMOGM

Anonym skriver:

Hvad servere i?

Hvem kommer?

Puha, Marcus blev 1år 25/9 vi valgte at holde fødselsdag for både venner og familie samtidig 

Vi blev omkring 25 mennesker og syntes det var nemmest at invitere dem ud på brunch, så vi ikke skulle stå for mad og oprydning 

Vi medbragte selv lagkage 

Vi gav gaver for ca 1.500kr 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.