27+2 med hvalpen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.330 visninger
10 svar
6 synes godt om
22. oktober 2013

Peanut

Manden er begyndt at holde om maven Og hvis vi lige går forbi hinanden, kan han da ikke lige lade være med at stryge den i farten

Han har ellers ikke været SÅ interesseret i den før...
Tror det er ved at gå mere og mere op for ham, ligesom maven vokser...

I weekenden lavede vi et familie odds - hvor alle gættede på:
- Dato
- Køn
- Tid på dagen (morgen, middag eller aften)

Det blev skrevet ned, og lagt i en lukket kuvert, så nu må vi se om der er nogle der rammer plet til Januar

Jeg har for anden gang haft en drøm vedr. barnets køn (holder jeg for mig selv) Men det sjove er, at det er det samme køn, som jeg drømte tilbage i uge 14+6 - så er sgu lidt spændt på, om det nu også er det der kommer ud
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2013

BigHope13

Peanut skriver:

HvoManden er begyndt at holde om maven Og hvis vi lige går forbi hinanden, kan han da ikke lige lade være med at stryge den i farten

Han har ellers ikke været SÅ interesseret i den før...
Tror det er ved at gå mere og mere op for ham, ligesom maven vokser...

I weekenden lavede vi et familie odds - hvor alle gættede på:
- Dato
- Køn
- Tid på dagen (morgen, middag eller aften)

Det blev skrevet ned, og lagt i en lukket kuvert, så nu må vi se om der er nogle der rammer plet til Januar

Jeg har for anden gang haft en drøm vedr. barnets køn (holder jeg for mig selv) Men det sjove er, at det er det samme køn, som jeg drømte tilbage i uge 14+6 - så er sgu lidt spændt på, om det nu også er det der kommer ud

Sikke en flot mave du har ej hvor skægt med familie odds

Anmeld

22. oktober 2013

Clisolka

Flot babymave 

Anmeld

22. oktober 2013

grinny

Flot flot mave 

Jeg drømte dreng to gange inden vi skulle til kønsskanning og det er en dreng der er i maven 

Drømte dog også at han skulle hedde Jakob, men det skal han ikke 

Anmeld

22. oktober 2013

Peanut

BigHope13 skriver:

Sikke en flot mave du har ej hvor skægt med familie odds

Tak for det
Ja synes det er lidt sjovt.... Især hvis der er en der rammer rigtigt

Anmeld

22. oktober 2013

Peanut

Babymor1013 skriver:

Flot babymave 

Tak

Anmeld

22. oktober 2013

Peanut

grinny skriver:

Flot flot mave 

Jeg drømte dreng to gange inden vi skulle til kønsskanning og det er en dreng der er i maven 

Drømte dog også at han skulle hedde Jakob, men det skal han ikke 

Ej hvor sjovt

Jeg er virkelig også spændt på, hvad der gemmer sig derinde - men et eller andet sted, har jeg jo en forventning om at det er en ********** der ligger derinde, da det jo er det der har været i drømmene, og gad vide hvis det så er det modsatte

Anmeld

22. oktober 2013

lineog4

Jeg var en af de heldige der drømte begge køn, hundehvalp, killing og det der var værre... Og så var jeg stensikker på det var en dreng (men  ønskede det var en pige), min mave var de to første gange i følge alle typiske drengemaver, jeg strikkede i blåt for det kunne begge køn bruge osv osv og ud kom de to gange en lille pige 

Har egentlig en ret imponerende statistisk tror jeg rammer 90% forkert når eg skal gætte køn.

dog vil jeg sige med nummer 4 vidste jeg det var en dreng fra begyndelsen og jeg bilder mig selv ind jeg nu kan mærke forskel om det er en dreng eller en pige i starten af graviditeten - egentlig ærgerligt det ikke får lov at blive afprøvet 

Og din mave gætter jeg gemmer på en pige - så nu ved der er 10% chance for en pige 

Anmeld

22. oktober 2013

Peanut

lineog4 skriver:

Jeg var en af de heldige der drømte begge køn, hundehvalp, killing og det der var værre... Og så var jeg stensikker på det var en dreng (men  ønskede det var en pige), min mave var de to første gange i følge alle typiske drengemaver, jeg strikkede i blåt for det kunne begge køn bruge osv osv og ud kom de to gange en lille pige 

Har egentlig en ret imponerende statistisk tror jeg rammer 90% forkert når eg skal gætte køn.

dog vil jeg sige med nummer 4 vidste jeg det var en dreng fra begyndelsen og jeg bilder mig selv ind jeg nu kan mærke forskel om det er en dreng eller en pige i starten af graviditeten - egentlig ærgerligt det ikke får lov at blive afprøvet 

Og din mave gætter jeg gemmer på en pige - så nu ved der er 10% chance for en pige 

Ja man kan vel tage fejl, til trods for hvor sikker man er

Blev du ikke kønsscannet, nu da du begyndte at strikke farver osv..?
Eller er du ligesom mig, og VIL have overraskelsen til fødslen?

Hvordan var din reaktion da du fik at vide at det var det modsatte køn, end du havde troet?

Anmeld

22. oktober 2013

lineog4

Peanut skriver:

Ja man kan vel tage fejl, til trods for hvor sikker man er

Blev du ikke kønsscannet, nu da du begyndte at strikke farver osv..?
Eller er du ligesom mig, og VIL have overraskelsen til fødslen?

Hvordan var din reaktion da du fik at vide at det var det modsatte køn, end du havde troet?

Med min store pige (10 år) var der en scanning i uge 17 og det var det. Og jeg overvejede ikke at betale for noget jeg jo ville få at vide. Med nummer 2 kunne de kkke se kønnet og det samme ville ikke bruge penge.  Har nu prøvet også at vide kønnet og vil sige det absolut mest fantastisk ikke at kende kønnet og jeg elskede bare den der kom....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.