2. lægeundersøgelse Overstået :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
11 svar
2 synes godt om
22. oktober 2013

Michelle21

Jaaaa så har jeg været til 2. lægeundersøgelse, det var nu meget hyggeligt jeg fik lov til at hører hjertelyd, og det var så dejligt, men jeg fandt ud af jeg havde +1 i urinen, hvad betyder det?? skal jeg være nervøs???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2013

AnthonsMor

Michelle21 skriver:

Jaaaa så har jeg været til 2. lægeundersøgelse, det var nu meget hyggeligt jeg fik lov til at hører hjertelyd, og det var så dejligt, men jeg fandt ud af jeg havde +1 i urinen, hvad betyder det?? skal jeg være nervøs???

Jeg mener det har noget med blærebetændelse at gøre det der +1, men du må ikke hænge mig op på det.. Din læge skal nok kontakte dig hvis du skal have noget imod det

Jeg tror ikke du skal være nervøs!

Anmeld

22. oktober 2013

Michelle21

AnthonsMor skriver:

Jeg mener det har noget med blærebetændelse at gøre det der +1, men du må ikke hænge mig op på det.. Din læge skal nok kontakte dig hvis du skal have noget imod det

Jeg tror ikke du skal være nervøs!

OKay, jeg har bare ingen symtomer på blærebetændelse, men hun sagde at det var meget normalt, men jeg skulle ringe sidst på ugen for at få svar på prøven tak

Anmeld

22. oktober 2013

Michelle21

Michelle21 skriver:

Nogen der har fået taget blodprøve i uge 25?

Anmeld

22. oktober 2013

AnthonsMor

Michelle21 skriver:

OKay, jeg har bare ingen symtomer på blærebetændelse, men hun sagde at det var meget normalt, men jeg skulle ringe sidst på ugen for at få svar på prøven tak

Jeg havde en LED blærebetændelse, fortalte min læge mig.. Og jeg mærkede NAAAADA! Så når man er gravid får man ikke altid symptomer på den..

Han ringede til mig 6 gange på en dag, fordi det var så vigtigt, at jeg kom igang med antibiotika, men den var også slem..

Så jeg tror absolut "bare" det er en blærebetændelse, også fikses det med en pille-kur på 10 dages tid tror jeg det var min var - og jeg havde det kun den ene gang, heldigvis

Anmeld

22. oktober 2013

Michelle21

AnthonsMor skriver:

Jeg havde en LED blærebetændelse, fortalte min læge mig.. Og jeg mærkede NAAAADA! Så når man er gravid får man ikke altid symptomer på den..

Han ringede til mig 6 gange på en dag, fordi det var så vigtigt, at jeg kom igang med antibiotika, men den var også slem..

Så jeg tror absolut "bare" det er en blærebetændelse, også fikses det med en pille-kur på 10 dages tid tror jeg det var min var - og jeg havde det kun den ene gang, heldigvis

OKay, hvad er en LED blærebetændelse??

og nu må jeg vente og se hvad lægen siger

Anmeld

22. oktober 2013

AnthonsMor

Michelle21 skriver:

OKay, hvad er en LED blærebetændelse??

og nu må jeg vente og se hvad lægen siger

En voldsom en Led, ond, træls

Anmeld

22. oktober 2013

Michelle21

AnthonsMor skriver:

En voldsom en Led, ond, træls

Det lyder da ikke sjovt, jeg håber min er harmløs

Anmeld

22. oktober 2013

AnthonsMor

Michelle21 skriver:

Det lyder da ikke sjovt, jeg håber min er harmløs

Det er de også oftest

min blev bare opdaget sent..

Anmeld

22. oktober 2013

Michelle21

AnthonsMor skriver:

Det er de også oftest

min blev bare opdaget sent..

Jeg håber det ordnede sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.