Gravid på præsperm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2013

isabellasmor

Muhmi skriver:

Ja... Sorry, men du skriver som om du angriber fordi jeg har en anden holdning... Det er din mangel på smileys og din måde at skrive på, den har jeg stadig ikke vænnet mig til og opfatter den ofte som værende angribende... Jeg slapper selv af og så kan vi fortsætte den gode stemning.. Sorry..

Hmm, det er jeg da ked af... Så må jeg øve mig og bruge nogle flere smiley'er 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2013

Muhmi

isabellasmor skriver:

Hmm, det er jeg da ked af... Så må jeg øve mig og bruge nogle flere smiley'er 

Orh det ville være godt Så ville jeg nemlig ikke være så slem til at misforstå dine indlæg... Altså... Det er jo ikke fordi du skal ændre din måde at skrive på, men en enkelt smiley en gang imellem ville godt nok gøre det meget nemmere, i hvert fald for mig Ej hvor er jeg tarvelig at jeg beder dig om det, men er ofte enig med dig, men tør næsten ikke svare i frygt for at vi kommer i kampolage med hinanden... hehehe

Anmeld

22. oktober 2013

isabellasmor

Muhmi skriver:

Orh det ville være godt Så ville jeg nemlig ikke være så slem til at misforstå dine indlæg... Altså... Det er jo ikke fordi du skal ændre din måde at skrive på, men en enkelt smiley en gang imellem ville godt nok gøre det meget nemmere, i hvert fald for mig Ej hvor er jeg tarvelig at jeg beder dig om det, men er ofte enig med dig, men tør næsten ikke svare i frygt for at vi kommer i kampolage med hinanden... hehehe

Haha! Jamen jeg kan sq også være og lyde som en sand kælling engang imellem! når jeg river mig med på den måde skal min menig bare trumfes igennem koste hvad det koste vil! 

Men jeg vil da bestemt tage det til mig! så du ikke er bange for at kommentere på mine indlæg 

Sorry for sidespringet ts 

Anmeld

22. oktober 2013

Muhmi

isabellasmor skriver:

Haha! Jamen jeg kan sq også være og lyde som en sand kælling engang imellem! når jeg river mig med på den måde skal min menig bare trumfes igennem koste hvad det koste vil! 

Men jeg vil da bestemt tage det til mig! så du ikke er bange for at kommentere på mine indlæg 

Sorry for sidespringet ts 

Årh er skam ikke bange Men det ville i hvert fald gøre det nemmere for mig ikke at msiforstå dine indlæg

Har det jo næsten på samme måde med at trumfe igennem

Og ja, ts, det må du lige undskylde at jeg brugte din tråd til... SORRY

Anmeld

22. oktober 2013

baby012

Vi brugte (stå af i Roskilde) metoden, jeg havde lige født og ammede, men, 3 måneder efter jeg havde født, var jeg gravid igen :/ 

så, det virker ikke  

og husk nu, AMNING er IKKE prævention heller,  

Anmeld

22. oktober 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Vi brugte (stå af i Roskilde) metoden, jeg havde lige født og ammede, men, 3 måneder efter jeg havde født, var jeg gravid igen :/ 

så, det virker ikke  

og husk nu, AMNING er IKKE prævention heller,  

Se længere oppe, jeg ammer heller ikke......

Anmeld

22. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Nej, men man kan ikk vide hvornår første æl er, som jo selfølgelig udløser den første mens. Nogen får det hurtigt andre først efter et år. Amning eller ej

så, muligheden for graviditet i dit tilfælde er der ligeså vel som hvis du ikke lige havde født

Anmeld

22. oktober 2013

baby012

Anonym skriver:

Men det gør det jo bestemt ikke mere sikkert  

jrg ville nok tage en fortrydelsespille hvis du ikke ønsker baby  

Anmeld

22. oktober 2013

Elgaard73

isabellasmor skriver:

Hvor har du hørt det henne? Jeg ammede og jeg fik min mens måneden efter fødsel... Og det samme gælder stort set alle jeg kender der har født. Kender dog en som først fik mens efter 1 år, men hun ammede ikke.  desuden kan man jo sagtens blive gravid alligevel, man kan jo aldrig vide hvornår første ægløsning er Og efterfølgende første mens.... 

Helt enig.

Jeg ammede til den store guldmedalje og fik mens ca 1 måned efter fødslen. Så jeg havde allerede ÆL ca 14 dage før. Det med at amning er en form prævention, er en gammel ammestue historie.

Som du skriver, så kommer ÆL jo før mens, så jeg er helt enig i at det bestemt er muligt at blive gravid. Og man siger jo også, at man har nemmere ved at blive gravid, lige efter en fødsel...

Det er jo bla også derfor, at de mange steder, anbefaler at man bruger gummi til at begynde med, indtil man får styr på sin prævention igen.

Anmeld

22. oktober 2013

FrkZier

Elgaard73 skriver:

Helt enig.

Jeg ammede til den store guldmedalje og fik mens ca 1 måned efter fødslen. Så jeg havde allerede ÆL ca 14 dage før. Det med at amning er en form prævention, er en gammel ammestue historie.

Som du skriver, så kommer ÆL jo før mens, så jeg er helt enig i at det bestemt er muligt at blive gravid. Og man siger jo også, at man har nemmere ved at blive gravid, lige efter en fødsel...

Det er jo bla også derfor, at de mange steder, anbefaler at man bruger gummi til at begynde med, indtil man får styr på sin prævention igen.

Jeg tror det der menes er at selvom man ammer (og ofte altså ikke for sin mens med det samme) kan man godt blive gravid, chancen er lille men den ER der - man ved ikke hvornår ens første ÆL falder efter fødsel og nogen går  i 6mdr uden mens andre for den efter 3 uger, det er uanset om man ammer eller ej

men mange tror at amning er præventation fordi man udskiller et eller andet hormon jeg har glemt navnet på når man ammer der gør at ens ÆL (oftest) udebliver og derved ikke bliver gravid, men det er ikke altid det sker og derfor er der stadig en risiko for at blive gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.