Fondant kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
4 svar
3 synes godt om
21. oktober 2013

Nanves

Hej

Jeg vil gerne lave en ugle-fondatkage til min datters 1 års fødselsdag, og dermed vil jeg gerne forsøge at lave flere til andre anledninger, da jeg synes det er så flooot! (hvis det dog lykkes mig at lave en ugle og ikke en   )

Men men men, hvor kan jeg købe en billig "startpakke"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2013

Mother-love

Ved faktisk ikke om man kan få start pakker. Men du kan købe tingene løse. Mange steder. Bl.a. Specialkøbmanden, bagetid, dinkage og flere hvis du søger på Google.

Som udgangspunkt skal du bare have
Fondant
Kagerulle
Evt. Udstikkere

Det er sådanset det.

Du kan vælge og købe hvid fondant og så selv farve det med pastafarve. Ellers kan du købe fondant som er farvet.
Og vil anbefale du bare køber noget der er farvet når det er første gang du laver det.
Enten det ellers kan du selv lave fondanten af skumfiduser og farve det med frugtfarve.
Du kan finde en opskrift på fondant af skumfiduser på nettet.

Jeg synes bare hurtigt man kan komme til at tilsætte for meget flourmelis og dermed bliver den for tør og sprækker.
Men gør som du selv føler

Anmeld

22. oktober 2013

Nanves

Tak for svar

Jeg synes bare næsten det er for dyrt at købe dem der allerede er farvet, men det kan vel nok betale sig når jeg er nybegynder.

Anmeld

22. oktober 2013

ESV

Nanves skriver:

Tak for svar

Jeg synes bare næsten det er for dyrt at købe dem der allerede er farvet, men det kan vel nok betale sig når jeg er nybegynder.

Jeg kan godt forstå du tænker sådan men pasta farve er også bare rigtig dyrt hvis du vil have forskellige farver at vælge imellem.

Anmeld

22. oktober 2013

Camillago

På kageoplevelser.dk kan man købe startpakker - dvs. udstyr med rabat, og man sammensætter det selv. Se dette link:

http://kageoplevelser.dk/index.php?route=product/product&product_id=281&search=startpakke

Jeg er også fristet til at prøve at lave nogle af de mange flotte kager, men har endnu ikke for alvor kastet mig ud i det .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.