PAU uddannelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.107 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. oktober 2013

Anonym trådstarter

Et hurtigt spørgsmål: 

er det svært at blive optaget på Pau? Altså, er der mange ansøgere og begrænset med pladser??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2013

esioul

Anonym skriver:

Et hurtigt spørgsmål: 

er det svært at blive optaget på Pau? Altså, er der mange ansøgere og begrænset med pladser??

jeg fik afslag 2 gange trods sosu hjælper uddannelsen og flere års erhvervserfaring.

Så søgte ind på pædagog uddannelsen i stedet og fortryder ikke mit valg  

Anmeld

21. oktober 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Et hurtigt spørgsmål: 

Ja det er svært, da der er mange ansøgere. Da jeg søgte, var der 500 ansøgerer og det var kun omkring 30 der blev optaget. 

Jeg blev optaget (har 2 års erhvervserfaring på plejehjem og en HG) 

Anmeld

21. oktober 2013

BellaCiinea

Anonym skriver:

Et hurtigt spørgsmål: 

Da jeg søgte ind var der i silkeborg 30 pladser og 150 ansøgere... såååh

Men havde fået afvide at det var skide svært fordi der hver gang er SÅ mange ansøgere..

Og nej, jeg kom ikke ind trods grundforløb og en næsten færdig SSH hvor jeg havde en del erfaring fra.

Anmeld

21. oktober 2013

GUSO

Hvor finder i pau pladser ?? Såvidt jeg kan læse mig frem til så er det kommunen man bliver ansat af, men hvor søger man??

Anmeld

22. oktober 2013

Savannah

GUSO skriver:

Hvor finder i pau pladser ?? Såvidt jeg kan læse mig frem til så er det kommunen man bliver ansat af, men hvor søger man??

Man skal blot søge ind på uddannelsen, hvis man bliver optaget får man en ansættelseskontrakt og dermed en praktikplads.
Man skal ikke selv ud og lede, rigtig smart.. Også derfor der ikke er så mange pladser

Jeg går selv på PAU og der var rigtig mange ansøgere så jeg føler mig heldig at jeg kom ind

Anmeld

22. oktober 2013

mulleh

Bare så folk ved det. Så det pisse svært at få arbejde efter denne uddannelse. Da man som Pa er dyrer end medhjælper.. . 

Anmeld

22. oktober 2013

mulleh

Bare så folk ved det. Så det pisse svært at få arbejde efter denne uddannelse. Da man som Pa er dyrer end medhjælper.. . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.