Hvornår blev i kønsscannet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår blev i kønsscannet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

834 visninger
12 svar
1 synes godt om
21. oktober 2013

MorT3Banditter

Jeg er lidt nysgerrig efter hvor i andre er blevet kønsscannet ved en selvbatalt scanning? Og om i kunne få svar på hvilket køn det var og om det passede senere hen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2013

Lykke:)

MorT2Banditter skriver:

Jeg er lidt nysgerrig efter hvor i andre er blevet kønsscannet ved en selvbatalt scanning? Og om i kunne få svar på hvilket køn det var og om det passede senere hen?

14+, og de sagde en lille dreng
Og det siger de stadig

Anmeld

21. oktober 2013

MorT3Banditter

Lykke:) skriver:

14+, og de sagde en lille dreng
Og det siger de stadig

Dejligt at høre Skal nemlig selv scannes i uge 14+ og håber virkelig at de kan se det der

Anmeld

21. oktober 2013

Faith

Første gang i uge 15. 2 drenge sagde hun, og det kom der sørme også ud

Anden gang i uge 17. En dreng mere. Og ja, vi har 3 drenge

Anmeld

21. oktober 2013

SHERO

14+3 og der var ingen tvivl om det er en pige, så det satser jeg på der kommer...

Anmeld

21. oktober 2013

Lykke:)

MorT2Banditter skriver:

Dejligt at høre Skal nemlig selv scannes i uge 14+ og håber virkelig at de kan se det der

Det burde de kunne se
Der jeg fik lavet scanningen har de garanti for at kunne se kønnet fra 14+

Anmeld

21. oktober 2013

**Ønskebabyen

MorT2Banditter skriver:

Vi blev scannet 16+2 hos scanningsjordmoderen der var ingen tvivl om at vi venter os en lille dreng <3

Anmeld

21. oktober 2013

Nea85

MorT2Banditter skriver:

Jeg blev scannnet 14+6 og fik at vide at vi får en lillesøster - det viste md-scanningen også 19+5

Jeg blev scannet hos scanningsjordemoderen

Anmeld

21. oktober 2013

Anonym101

MorT2Banditter skriver:

15+5 og hun sagde det var en pige, ligesom jeg havde drømt og snakket om 

Anmeld

21. oktober 2013

BigHope13

MorT2Banditter skriver:

Blev scannet 15+2 og fik at vide vi skulle have en lille dreng, har efterfølgende været ved to MD scanninger da den bette ikke lagde ordentlig ved den første. Begge gange viste der sig også en tap.
ved en væktscanning i uge 35 var det igen også en dreng der blev vist på billederne så regner stærkt med at få en lille baby Boy i armene inden for de næste 3 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.