Hvad ville I gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
5 svar
1 synes godt om
21. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jeg har siden jeg startede på mit nuværende arbejde i foråret vidst at hele den øverste etage var blevet lukket af pga. at der var skimmelsvamp, men nu har jeg hørt at det måske har spredt sig ned til det lokale hvor jeg sidder flere timer om ugen...

Jeg er gravid i uge 16 og en af mine kollegaer mente jeg burde få min læge til at sygemelde mig - for mit barns skyld... Da jeg kom hjem og min mand hørte om skimmelsvampen spurgte han mig om jeg så bliver hjemme i morgen...

Jeg har de sidste par uger haft flere dage hvor jeg har været dårlig og overvejer om jeg bør blive hjemme eller tage det hele med et grand salt...

Hvad ville I gøre?....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2013

C-Dog

Jeg ville nok lige finde ud af om der er skimmelsvamp, Det må der da være nogle der ved? Og så ville jeg høre læge og jordemoder hvordan jeg skulle forholde mig til den oplysning.

Anmeld

21. oktober 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Jeg ville nok lige finde ud af om der er skimmelsvamp, Det må der da være nogle der ved? Og så ville jeg høre læge og jordemoder hvordan jeg skulle forholde mig til den oplysning.

De siger det højst sandsynligt er skimmelsvamp, men at de venter på svar for at være helt sikre før de vil gøre noget... 

Anmeld

21. oktober 2013

C-Dog

Anonym skriver:

De siger det højst sandsynligt er skimmelsvamp, men at de venter på svar for at være helt sikre før de vil gøre noget... 

Jeg ville nok lige høre læge og jordermoder hvordan man skal forholde sig. Det er jo også dumt at ta chancen hvis det er farligt, og omvendt, hvis det ikke er så er det lidt dumt at blive væk.

Anmeld

21. oktober 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Jeg ville nok lige høre læge og jordermoder hvordan man skal forholde sig. Det er jo også dumt at ta chancen hvis det er farligt, og omvendt, hvis det ikke er så er det lidt dumt at blive væk.

hvad bør jeg så gøre i morgen?... Holde fri indtil jeg har talt med lægen/jordemoren eller tage på arbejde?...

Anmeld

21. oktober 2013

C-Dog

Anonym skriver:

hvad bør jeg så gøre i morgen?... Holde fri indtil jeg har talt med lægen/jordemoren eller tage på arbejde?...

Jeg ville ringe til læge hurtigst muligt i morgen, og så ta på arbejde indtil jeg fik et klart nej fra læge eller jdm i forbindelse med den mulige skimmelsvamp.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.