Ondt i maven efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.436 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. oktober 2013

Annemette07

Er der andre der oplevede at have ondt i maven efter at have født? Det er ikke i underlivet men hele maven.
Tænker selv lidt det har noget med tarmene at gøre da min mave larmer vildt,. Jeg fødte i tirsdags så det er ved at være en uge det har stået på.

Hvor længe havde i ondt hvis i oplevede det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2013

DianaRJS

Annemette07 skriver:

Er der andre der oplevede at have ondt i maven efter at have født? Det er ikke i underlivet men hele maven.
Tænker selv lidt det har noget med tarmene at gøre da min mave larmer vildt,. Jeg fødte i tirsdags så det er ved at være en uge det har stået på.

efterveer??

Anmeld

21. oktober 2013

Annemette07

DianaRJS skriver:

efterveer??

Mærkes det ik som almindelige veer eller er der mig der er helt forkert på den ?

Anmeld

21. oktober 2013

Benjamins'mor

Annemette07 skriver:

Jeg har det også, jeg fødte sidste søndag.

Anmeld

21. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tænker også efterveer, eller som du selv er inde på, tarmene der er ved at finde på plads igen. Vh stine

Anmeld

21. oktober 2013

DianaRJS

Annemette07 skriver:

Mærkes det ik som almindelige veer eller er der mig der er helt forkert på den ?

det er meget forskelligt hvordan man mærker dem ved den ældste af mine føltes det som lidt værre mens smerter hvor det ved den yngste føltes som mavepine...

Anmeld

22. oktober 2013

Annemette07

DianaRJS skriver:

det er meget forskelligt hvordan man mærker dem ved den ældste af mine føltes det som lidt værre mens smerter hvor det ved den yngste føltes som mavepine...

Ja det har du nok ret i, men ja det er nok efterveer for det kommer lidt ligesom veerne gjorde.
Tænkte bare ikke så meget over det da jeg havde læst det ikk skete så tit for førstegangsfødende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.