det er vidst ved at være noget tid siden at maven blev flashed ;P
men ihvertfald en lille update + billede 
alting klinger faktisk NÆSTEN for tiden hvad angår mig selv ihvertfald... jeg havde jo fået leverbetinget graviditetskløe, hvor piler hverken ville virke på tallene, eller på kløen, så efter at være skiftet frem og tilbage begyndte de endelig at virke, så langt om længe er tallene ved at være nede omkring normalen.....! desværre har det ingen virkning haft på kløen der faktisk bare er blevet værre og værre fra hver dag, hvor lægerne til sidst måtte overgive sig og sige jeg måtte få noget antihistamin som har gjort lidt på kløen, dog er den der stadig men mere til at holde ud nu
dog er jeg begyndt at døje med uforklarlig migræne hvor piller eller andet ikke virker. og opkastninger om natten... men lægernes bud har indtil nu været det er fordi de 2 små begynder at fylde så meget, og kræve så meget af min krop den reagere på den måde....
desværre ligge prinsen 15% under gennemsnittet, hvilket lægerne er meget bekymret for, så onsdag hedder det vækstscanning for at se om jeg kan få lov at gå til uge 38, eller om det kun kommer til at hedde 36, så lige pt er datoen alt afhængig af hvad hans vægt bliver skønnet til onsdag..... men vi krydser self fingre for at han overrasker os alle og har taget et ordentlig ryk 
men det var ihvertfald en lille update herfra 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld