tvillinge maven 32+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.385 visninger
8 svar
11 synes godt om
20. oktober 2013

DianaRJS

det er vidst ved at være noget tid siden at maven blev flashed ;P

men ihvertfald en lille update + billede

alting klinger faktisk NÆSTEN for tiden hvad angår mig selv ihvertfald... jeg havde jo fået leverbetinget graviditetskløe, hvor piler hverken ville virke på tallene, eller på kløen, så efter at være skiftet frem og tilbage begyndte de endelig at virke, så langt om længe er tallene ved at være nede omkring normalen.....! desværre har det ingen virkning haft på kløen der faktisk bare er blevet værre og værre fra hver dag, hvor lægerne til sidst måtte overgive sig og sige jeg måtte få noget antihistamin som har gjort lidt på kløen, dog er den der stadig men mere til at holde ud nu dog er jeg begyndt at døje med uforklarlig migræne hvor piller eller andet ikke virker. og opkastninger om natten... men lægernes bud har indtil nu været det er fordi de 2 små begynder at fylde så meget, og kræve så meget af min krop den reagere på den måde....

desværre ligge prinsen 15% under gennemsnittet, hvilket lægerne er meget bekymret for, så onsdag hedder det vækstscanning for at se om jeg kan få lov at gå til uge 38, eller om det kun kommer til at hedde 36, så lige pt er datoen alt afhængig af hvad hans vægt bliver skønnet til onsdag..... men vi krydser self fingre for at han overrasker os alle og har taget et ordentlig ryk

men det var ihvertfald en lille update herfra

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2013

BigHope13

DianaRJS skriver:

alting klinger faktisk NÆSTEN for tiden hvad angår mig selv ihvertfald... jeg havde jo fået leverbetinget graviditetskløe, hvor piler hverken ville virke på tallene, eller på kløen, så efter at være skiftet frem og tilbage begyndte de endelig at virke, så langt om længe er tallene ved at være nede omkring normalen.....! desværre har det ingen virkning haft på kløen der faktisk bare er blevet værre og værre fra hver dag, hvor lægerne til sidst måtte overgive sig og sige jeg måtte få noget antihistamin som har gjort lidt på kløen, dog er den der stadig men mere til at holde ud nu dog er jeg begyndt at døje med uforklarlig migræne hvor piller eller andet ikke virker. og opkastninger om natten... men lægernes bud har indtil nu været det er fordi de 2 små begynder at fylde så meget, og kræve så meget af min krop den reagere på den måde....

desværre ligge prinsen 15% under gennemsnittet, hvilket lægerne er meget bekymret for, så onsdag hedder det vækstscanning for at se om jeg kan få lov at gå til uge 38, eller om det kun kommer til at hedde 36, så lige pt er datoen alt afhængig af hvad hans vægt bliver skønnet til onsdag..... men vi krydser self fingre for at han overrasker os alle og har taget et ordentlig ryk

Hvor er du bare fin , krydser for at lillemanden får tilraget signe masse næring inden scanningen.

Anmeld

20. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Wow, uge 36!!! Det jo lige om snart! 

Hvordan regner de vægten på twins? Altså jeg tænker at de naturligt må være mindre i gennemsnit end enkeltbørn, så er de 15% mindre, regnet udfra en enkeltgraviditet eller udfra en gennemsnitstvilling? Og hvad er en gennemsnitstvilling egentlig? 

Mega flot mavse i øvrigt! 

Anmeld

21. oktober 2013

twinny

Sikke en smuk mave. Håber på han vokser sindsyg meget. 

Anmeld

21. oktober 2013

channie-g

DianaRJS skriver:

hvor er den mave altså bare fantastisk smuk... :-) glæder mig til at se de 2 små... vi må altså se om vi ikke kan finde en dag og lave noget samme :-)

Anmeld

22. oktober 2013

DianaRJS

Mor11 skriver:

Wow, uge 36!!! Det jo lige om snart! 

Hvordan regner de vægten på twins? Altså jeg tænker at de naturligt må være mindre i gennemsnit end enkeltbørn, så er de 15% mindre, regnet udfra en enkeltgraviditet eller udfra en gennemsnitstvilling? Og hvad er en gennemsnitstvilling egentlig? 

Mega flot mavse i øvrigt! 

må faktisk melde pas der... har egentligt aldrig tænkt over hvordan e måler det ved tvillinger, jeg fik bare at vide han vejede 15% for lidt og det derfor kom helt an på ham om jeg fik lov at gå til uge 38, må lige forhøre mig i morgen :p

og mange tak synes nu den er ekstremt lille af en tvillinge mave

Anmeld

22. oktober 2013

DianaRJS

channie-g skriver:

hvor er den mave altså bare fantastisk smuk... :-) glæder mig til at se de 2 små... vi må altså se om vi ikke kan finde en dag og lave noget samme :-)

orh tak hvor er du sød....

vi glæder os bestemt også til de 2 guldklumper kommer til verden, og der er også 2 storebrødre der er ved at være godt utålmodige ;P men det er jo kun dejligt, så kan man jo rigtig se de glæder sig

men ja vi må helt sikkert finde en dag, så kan jeg også få set lille pigen jo

Anmeld

22. oktober 2013

DianaRJS

twinny skriver:

Sikke en smuk mave. Håber på han vokser sindsyg meget. 

orh tak synes den er lille af en tvillingemave at være, men kan også være det bare er mig

men ja håber også han overrasker os alle i morgen

Anmeld

22. oktober 2013

channie-g

DianaRJS skriver:

orh tak hvor er du sød....

vi glæder os bestemt også til de 2 guldklumper kommer til verden, og der er også 2 storebrødre der er ved at være godt utålmodige ;P men det er jo kun dejligt, så kan man jo rigtig se de glæder sig

men ja vi må helt sikkert finde en dag, så kan jeg også få set lille pigen jo

kan jeg godt forstå i glæder jer til man husk og nyd den sidste tid, for hold nu op hvor kommer der knald på når de små kommer. ... befinder du dig stadig hos din mor eller har i fundet noget selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.