Hej piger!
Her er lige en lille hyggelig ting jeg har lyst til at dele med jer! 
Jeg er gravid og har termin om to måneder. Den anden dag sad jeg så og læste på nettet, og faldt blandt andet over nogle artikler omkring bristninger og hvordan man kan forebygge bristninger under fødslen. Her læste jeg bla. at man kan massere mellemkød og skedeåbning i ugerne op til fødslen: http://www.mama.dk/Foedsel/2012-10-bristninger.aspx#.UmP4nI0ayc0
I går morges, da min kæreste og jeg lå i sengen snakkede, fortalte jeg ham så om det jeg havde læst - og spurgte ham, om han ikke havde lyst til at "hjælpe" mig med at blive mere smidig forneden, ved at massere mig. Det var han med det samme helt med på
Og vi aftalte at gøre det samme aften.. Hele dagen gik han bare og smilede og blinkede til mig, og blev ved med at hentyde til, at han glædede sig til at få lov til at forkæle mig.
Da det så blev aften, og han sad ved computeren, gik jeg ind i soveværelset og tændte lys, satte musik på, fandt olie, lækker creme, håndklæde og glidecreme (
) frem. Og så gik jeg ellers ind og prikkede ham på skulderen - mere skulle der ikke til før han sprang op af stolen og styrtede afsted mod soveværelset 
Det var simpelthen så skønt!! Da den værste generthed (fra min side) havde lagt sig, var det bare så intimt og afslappende - og behøver jeg at sige hvordan det hele endte?? Min kæreste kunne efter 20 min ikke længere kæmpe imod sine lyster 
Så til alle gravide kvinder der ude: her er altså en god mulighed for både at forebygge bristninger, få en dejlig massage (og lækkert forspil) samt få kæresten/manden til at kredse om dig som en kælen hundehvalp! Win/win
Et godt tip til mere sex og intimitet under graviditeten - og mon ikke det også kan bruges selvom man ikke er gravid?
Anmeld