Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jer der har været til terminscanning, hvor meget "usikkerhed" skal der til? Har lange cyklusser, den første var på 43 dage, og den anden testede jeg positiv på dag 38.
Jer der har været til terminscanning, hvor meget "usikkerhed" skal der til? Har lange cyklusser, den første var på 43 dage, og den anden testede jeg positiv på dag 38.
Tror det er individuelt fra læge til læge. Jeg havde en cyklus, der svingede fra 21-52 dage da jeg blev gravid med min datter og blev ikke henvist til terminsscanning
tror det er meget forskelligt fra læge til læge, men du kan jo altid prøve at spørge din læge om det var en mulighed da du ikke er klar over hvor langt du egentlig er henne
Jeg fik termins scanning 2 gang da jeg første gang pludselig blev rykket 3 uger frem.. Jeg blev rykket fra at være 12+2 til 15+4 til NF.. :sDa min anden graviditet så lignede den første (i den første havde jeg en underlig "mens" som jeg så også havde 2 gang) valgte de at lave en termins scanning på mig for at være sikre på at jeg ikke igen var meget længere henne end jeg selv troede..
Line - med 2 boblinger skriver: Jeg fik termins scanning 2 gang da jeg første gang pludselig blev rykket 3 uger frem.. Jeg blev rykket fra at være 12+2 til 15+4 til NF.. :sDa min anden graviditet så lignede den første (i den første havde jeg en underlig "mens" som jeg så også havde 2 gang) valgte de at lave en termins scanning på mig for at være sikre på at jeg ikke igen var meget længere henne end jeg selv troede..
Sara. skriver: Var du så længere fremme anden gsng også? hilsen nysgerrige mig..
Var du så længere fremme anden gsng også? hilsen nysgerrige mig..
Nej heldigvis ikke.. Jeg var 6 uger henne ved termin scannigen.. Så det passede vist med +1 dag fra min egen beregning..
Line - med 2 boblinger skriver: Nej heldigvis ikke.. Jeg var 6 uger henne ved termin scannigen.. Så det passede vist med +1 dag fra min egen beregning..
Sara. skriver: Dejligt Det er underligt som vores kroppe engang imeellem overrasker
Dejligt Det er underligt som vores kroppe engang imeellem overrasker
Ja det må du nok sige.. Det kom i hvert fald som en overraskelse at jeg blev rykket 3 uger frem.. :s Vildt underligt at tro at man kun er 12 uger henne og rent faktisk næsten er halvvejs..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128