Pensumlister

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
4 svar
1 synes godt om
20. oktober 2013

Anonym trådstarter

Håber der er nogen der kan svare mig, på mit spørgsmål. Er det ikke korrekt, at man ikke kan blive spurgt om noget til eksamen, som ikke står i pensum?

Vi har haft undervisning i noget, som ikke står i vores pensumliste, og vil gerne være sikker på, at de ikke kan spørge ind til det så. Jeg går på AAU.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Håber der er nogen der kan svare mig, på mit spørgsmål. Er det ikke korrekt, at man ikke kan blive spurgt om noget til eksamen, som ikke står i pensum?

Vi har haft undervisning i noget, som ikke står i vores pensumliste, og vil gerne være sikker på, at de ikke kan spørge ind til det så. Jeg går på AAU.

Det plejer være den generelle regl. Nu går jeg på AU, men går ud fra det er det sammen. Har I ikke et kursuskatalog hvor der står hvad I kan blive eksamineret i?

Anmeld

20. oktober 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

De må gerne spørge men de må ikke trække ned hvis du ikke kan svare.....

Anmeld

20. oktober 2013

Anonym trådstarter

Vi har fået en pensumliste. Men der er blevet gennemgået ting og vi har lavet opgaver o.l. i emner, der ikke står i pensumlisten og så er jeg lidt usikker, om de må spørge til det. Det er en skriftlig eksamen, så de kan vel ikke spørge ud over så? Det er vel mere, hvis det er en mundtlig, at de så kan prøve en lidt af?

Anmeld

20. oktober 2013

aarhusmor

De må gerne spørge til ting uden for pensumlisten, men som en anden skriver, så trækker det ikke ned hvis ikke du kan svare på det. Men når jeg tænker på hvor ustrukturerede vores lærere er, så ville jeg nok til eksamen gøre opmærksom på at jeg mener det er uden for pensum det de spørger om.

Jeg ved også at hvis man laver en skriftlig opgave og selv refererer til noget uden for pensum, så skal det være meget meget kort, såsom 2 linier. 7 linier er for meget fik jeg af vide.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.