28+0 med ønskebabyen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.049 visninger
9 svar
14 synes godt om
20. oktober 2013

**Ønskebabyen

Tænk sig - 3. trimester. Hvor er det sindsygt at vi allerede er nået hertil. Vi har nu taget hul på den sidste tredjedel af graviditeten <3

Det er gået super godt de sidste to dage, mht. mine plukveer, de er der stadigvæk - indimellem - men slet slet ikke i samme grad som de sidste 14 dage.
Jeg kan allerede fra morgenstunden når jeg står op, mærke en hel anden afslappethed i maven/kroppen. Hvor er det skønt, og håber inderligt at det fortsætter, da udsigterne for at komme lidt tilbage på job er større nu.

Jeg tog lige 3 billeder af den tykke mave hertil morgen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2013

BigHope13

**Ønskebabyen skriver:

Tænk sig - 3. trimester. Hvor er det sindsygt at vi allerede er nået hertil. Vi har nu taget hul på den sidste tredjedel af graviditeten <3

Det er gået super godt de sidste to dage, mht. mine plukveer, de er der stadigvæk - indimellem - men slet slet ikke i samme grad som de sidste 14 dage.
Jeg kan allerede fra morgenstunden når jeg står op, mærke en hel anden afslappethed i maven/kroppen. Hvor er det skønt, og håber inderligt at det fortsætter, da udsigterne for at komme lidt tilbage på job er større nu.

Hvor er du bare fin

Anmeld

20. oktober 2013

**Ønskebabyen

BigHope13 skriver:

Hvor er du bare fin

Tusind tak Det er så dejligt at få sådan en kommentar. Man føler sig jo oftest selv som en hval.

Anmeld

20. oktober 2013

BigHope13

**Ønskebabyen skriver:

Tusind tak Det er så dejligt at få sådan en kommentar. Man føler sig jo oftest selv som en hval.

hehe, det varmer nemlig rigtig meget med de kommentarer der kommer herinde fra. og selvom du føler dig som en hval så synes jeg nu godt nok du har en rigtig flot gravid mave som sidder lige hvor den skal

Anmeld

20. oktober 2013

Babydrøm

**Ønskebabyen skriver:

Fin babyhule

Anmeld

20. oktober 2013

**Ønskebabyen

BigHope13 skriver:

hehe, det varmer nemlig rigtig meget med de kommentarer der kommer herinde fra. og selvom du føler dig som en hval så synes jeg nu godt nok du har en rigtig flot gravid mave som sidder lige hvor den skal

Tusind tak!

Anmeld

20. oktober 2013

Millea

Fin mave 

Anmeld

20. oktober 2013

FrkZier

**Ønskebabyen skriver:

Det er virkelig en flot gravid mave! - sådan håber jeg på at kunne se ud ved nr 2

Anmeld

20. oktober 2013

Nessie

Hvor er det en flot mave 

Anmeld

20. oktober 2013

**Ønskebabyen

FrkZier skriver:

Det er virkelig en flot gravid mave! - sådan håber jeg på at kunne se ud ved nr 2

Tusind tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.