Dem der har børn der spillet på deres Mobil:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
4 svar
2 synes godt om
20. oktober 2013

Pinkrose

Skal til at have ny mobil, og den jeg har nu er en iphone 4,
Havde tænkt at beholde den og bare lade min datter på 4 bruge den , da hun nemt spiller på den , og istedet for at gå ud og snart invitere i den Nintendo ds eller ligende ,

Men er den muligt at hun kan bruge den uden den er via et sin kort ? Fordi vil jo ikke have hun skal kunne bruge den til andet , :/ ?
Nogle der har erfaring med drt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2013

L&V

Denisep skriver:

Skal til at have ny mobil, og den jeg har nu er en iphone 4,
Havde tænkt at beholde den og bare lade min datter på 4 bruge den , da hun nemt spiller på den , og istedet for at gå ud og snart invitere i den Nintendo ds eller ligende ,

Men er den muligt at hun kan bruge den uden den er via et sin kort ? Fordi vil jo ikke have hun skal kunne bruge den til andet , :/ ?
Nogle der har erfaring med drt ?

Det mener jeg godt min søster har en ekstra som min datter kigger og tager billeder med og der er i hvert fald ik kort i

Anmeld

20. oktober 2013

Benjamins'mor

Det kan man sagtens. Når du tænder den står der du skal indtaste simkort, altså "lås op" eller "annuller" så trykker du bare annuller og så kan du bruge den uden.

Anmeld

20. oktober 2013

Pinkrose

Månsson skriver:

Det mener jeg godt min søster har en ekstra som min datter kigger og tager billeder med og der er i hvert fald ik kort i

Okay smart
Den er nemlig alligevel ret i stykker så tænker hun lige så godt kan bruge den til at spille lidt på og den slags

Anmeld

20. oktober 2013

Pinkrose

Benjamins'mor skriver:

Det kan man sagtens. Når du tænder den står der du skal indtaste simkort, altså "lås op" eller "annuller" så trykker du bare annuller og så kan du bruge den uden.

Okay mange tak for svar

Så tror jeg at det bliver det jeg gør , i stedet for at gå d og købe noget andet dyrt spille tam tam til hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.