Skal jeg være bekymret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
9 svar
7 synes godt om
20. oktober 2013

Frk. Petersen

Hej piger jeg er i uge 22+0.

Jeg har i tre uger nu mærket min lille baby rigtig meget.. hun har virkelig moslet rundt både morgen middag og aften. Men de sidste par dage har der slet ikke været noget at mærke.. Når jeg vågner (efter at have sovet på den samme side, kan jeg slet ikke bevæge mig fordi jeg har så ondt - som om hun er tynget helt over.. Det gør mig virkelig bekymret!! Har jeg grund til det? eller har nogle af jer prøvet det samme? Har tænkt mig at ringe til mit fødested idag, men er usikker på om jeg bare kan forvente de siger "det er helt normalt"..

Lige nu ville jeg virkelig sætte pris på en angelsound!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2013

salix

har du prøvet isvand og skub?? det plejer at kunne vække de små

Anmeld

20. oktober 2013

Frk. Petersen

salix skriver:

har du prøvet isvand og skub?? det plejer at kunne vække de små

Jeg har prøvet skub, og intet.. Nu har jeg ringet og de vil have mig ind og tjekke hende.. Så tager af sted med det samme

Anmeld

20. oktober 2013

salix

Frk. Petersen skriver:

Jeg har prøvet skub, og intet.. Nu har jeg ringet og de vil have mig ind og tjekke hende.. Så tager af sted med det samme

håber alt er vel og at du kommer med en opdate 

Anmeld

20. oktober 2013

Frk. Petersen

salix skriver:

håber alt er vel og at du kommer med en opdate 

Ja det håber jeg sørme også .. Det skal jeg nok

Anmeld

20. oktober 2013

salix

Frk. Petersen skriver:

Ja det håber jeg sørme også .. Det skal jeg nok

held og lykke

Anmeld

20. oktober 2013

Rødhætte

Frk. Petersen skriver:

Hej piger jeg er i uge 22+0.

Jeg har i tre uger nu mærket min lille baby rigtig meget.. hun har virkelig moslet rundt både morgen middag og aften. Men de sidste par dage har der slet ikke været noget at mærke.. Når jeg vågner (efter at have sovet på den samme side, kan jeg slet ikke bevæge mig fordi jeg har så ondt - som om hun er tynget helt over.. Det gør mig virkelig bekymret!! Har jeg grund til det? eller har nogle af jer prøvet det samme? Har tænkt mig at ringe til mit fødested idag, men er usikker på om jeg bare kan forvente de siger "det er helt normalt"..

Lige nu ville jeg virkelig sætte pris på en angelsound!

Puha kan godt forstå du bliver forskrækket.. Godt du bliver tjekket. Husk at opdatere..

Anmeld

20. oktober 2013

Frk. Petersen

Er lige kommet ud derfra .. Alt er som det skal være, og min lille pige puffede også lige til mig deroppe - som om hun sagde "jeg er her hos dig mor, du skal ikke være bange" det var godt nok lige hvad jeg havde brug for!!

Anmeld

20. oktober 2013

Rødhætte

Frk. Petersen skriver:

Er lige kommet ud derfra .. Alt er som det skal være, og min lille pige puffede også lige til mig deroppe - som om hun sagde "jeg er her hos dig mor, du skal ikke være bange" det var godt nok lige hvad jeg havde brug for!!

Dejligt at høre alt er som det skal være.. Det er utroligt alle de bekymringer der er fra man har taget g testen og så resten af sit liv. Det er ubeskriveligt den kærlighed der er til sit barn

Anmeld

20. oktober 2013

Frk. Petersen

Rødhætte skriver:

Dejligt at høre alt er som det skal være.. Det er utroligt alle de bekymringer der er fra man har taget g testen og så resten af sit liv. Det er ubeskriveligt den kærlighed der er til sit barn

Ja det er helt vildt!! Har godt nok indtil nu taget det hele sådan meget cool .. Men kunne virkelig mærke at det ramte mig Idag!! Og så var det jo bare super skønt, at de sagde med det samme at jeg skulle komme op og få hende tjekket ..
Hun er min lille prinsesse og kommer aldrig til at elske nogle højere end hende.. Sådan tror jeg og håber jeg at alle mødre eller kommende mødre har det !! Det er så stort med de følelser og de sus der flyver gennem en !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.