ville i kontakte læge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
12 svar
3 synes godt om
20. oktober 2013

Maja88

Min dattee fra 15 september har 37.8 i feber.. ville i kontakte lægen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2013

vitapigen

Nej ikke når den ikke er højere. Der skal ikke meget til før de små pus reagere med feber

Anmeld

20. oktober 2013

Maja88

vitapigen skriver:

Nej ikke når den ikke er højere. Der skal ikke meget til før de små pus reagere med feber

Synes bare at have læst så små IKKE må have feber

Anmeld

20. oktober 2013

helle85

Maja88 skriver:

spiser hun som hun plejer??

hvis hun gør det så ville jeg nok se tiden lidt an.

Anmeld

20. oktober 2013

Moma

37,8 er vel ikke feber? 

Men ellers har du ret. Babyer bør ikke få feber indenfor de første 3 mdr, og lægen skal derfor kontaktes.

Anmeld

20. oktober 2013

L&V

Hvis hun er under 3måneder så ville jeg ringe for så må de nemlig ik ha feber

Anmeld

20. oktober 2013

ano14316

Maja88 skriver:

Har du prøvet at tage hendes temperatur igen?
Når de er så små er de ikke gode til at styre deres kropstemperatur så hun kan i teorien bare have haft det for varmt og det har hævet hendes temp lidt.

Det er derfor små børn bliver så kede af det når de har det for varmt for de har det som om de har feber..

Anmeld

20. oktober 2013

Karina84

Jeg ville se tiden lidt an, ift. om den stiger, 37.8 er ikke høj temp. og hvis hun spiser og laver våde bleer, så tvivler jeg på at vagtlægen vil gøre noget ved det alligevel.

Anmeld

20. oktober 2013

MorDk

37, 8 er ikke feber som i feber.... (med mindre hun er spæd) feber ved små børn er ved 38 og derover... Kig på hendes almene tilstand. Spiser hun? Drikker hun? våde bleer? Lægen vil INTET gøre hvis du ringer medmindre dit barn ikke er kontaktbar. God bedring med hende...

Anmeld

20. oktober 2013

ano14316

MorDk skriver:

37, 8 er ikke feber som i feber.... (med mindre hun er spæd) feber ved små børn er ved 38 og derover... Kig på hendes almene tilstand. Spiser hun? Drikker hun? våde bleer? Lægen vil INTET gøre hvis du ringer medmindre dit barn ikke er kontaktbar. God bedring med hende...

Hun er jo spæd hun er 36 dage.

Til ts: nu ved jeg ikke hvor du er fra, men hvis du er fra hovedstadsområdet kan du jo ringe 1813 og høre hvad de siger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.