Advarsel:Methylisothiazolinone (MI) i Huggies vådservietter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.701 visninger
11 svar
14 synes godt om
19. oktober 2013

Frk. Himmelblå

- Og det er super allergifremkaldende. 

Bare så I er OBS på det, - bruger selv svanemærkede produkter, men kunne da godt finde på at snuppe den pågældende vare i en snæver vending. Indtil nu.

Læs mere på pol.dk og specifikt om blandt andet vådservietter her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Frk. Himmelblå skriver:

Bare så I er OBS på det, - bruger selv svanemærkede produkter, men kunne da godt finde på at snuppe den pågældende vare i en snæver vending. Indtil nu.

Det er bare uhyggeligt og tænke på. Jeg har ofte købt huggies vådservietter da de kun kostede 10kr i Bilka. Min søn har eksem, astma og alergi!

Anmeld

19. oktober 2013

Bshizzle

Jeg er den store tilhænger af Huggies Vådservietter, og har ALDRIG haft problemer med dem.. 

Har brugt dem til min store dreng i sin tid.. Og heller ingen problemer den gang 

Man kan ikke helt undgå parfume eller parabener livet ud. 

Så jeg skifter ikke mærke 

Anmeld

19. oktober 2013

Benjamins'mor

Vi havde ingen problemer med dem udover rød numse, som er årsag til vi ikke har brugt dem siden.

Anmeld

20. oktober 2013

ano14316

Bshizzle skriver:

Jeg er den store tilhænger af Huggies Vådservietter, og har ALDRIG haft problemer med dem.. 

Har brugt dem til min store dreng i sin tid.. Og heller ingen problemer den gang 

Parfume er svært men man kan da sagtens undgå parabener... Og det er da også blevet nemmere med parfume...
Men et lille spædbarn reagere jo mere på det end en hærdet voksen.. Hehe..

Ikke at du skal ændre holdning.

Anmeld

29. november 2013

Thereseh

Frk. Himmelblå skriver:

De billige fra Netto, er for nyligt blevet svanemærkede, så dem bruger jeg. 9 kroner. Det er til at leve med, og de er dejligt "fugtige" i det. 

Huggies er ofte på tilbud, så kan sagtens forstå at folk vælger dem, da det kan være så dyrt med vådservietter. Et enkelt kig på varedeklarationen, fik dog mig til at fravælge dem, trods en god pris. 

Så Netto, folkens ! 

Anmeld

29. november 2013

modesty

Man kan næsten undgå det, jo. 

Desuden er det med kemi som med alkohol, stoffer, bil-os og andre forurenende elementer: Jo mere, jo værre. Lidt vil altid være klart at foretrække fremfor meget.

Argumentet med at du aldrig har haft problemer med dem, giver jo ikke mening. Det er det samme som hvis en ryger siger at han endnu ikke har fået lungekræft, så derfor ikke ser nogen grund til at stoppe med at ryge.

Du må selvfølgelig gøre hvad du vil, men jeg blev altså lige nødt til at kommentere på din argumentation, for den holder ikke.

Anmeld

29. november 2013

Faith

Øv hvor er det ærgerligt, for synes de er super gode. Har endnu ikke fundet nogen som holder sig fugtige på samme måde som Huggies.

Anmeld

29. november 2013

Chris86

Faith skriver:

Øv hvor er det ærgerligt, for synes de er super gode. Har endnu ikke fundet nogen som holder sig fugtige på samme måde som Huggies.

Dem fra aldi og den grønne pakke er uden parfume bl.a

Anmeld

29. november 2013

stjernehimmel

Jeg har altid brugt vådservietter til at fjerne sminke med.... Men lige præcis dem tager alt hud omkring ens øjne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.