Hvad er mit næste skridt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. oktober 2013

Anonym trådstarter

Godaften alle skønne kvinder.

Ja, jeg har godt nok ingen børn (endnu), men vidste ikke lige hvilket emne jeg ellers skulle ligge denne tråd under.

Jeg tænkte på om der er nogle af jer der ved, om det er muligt at blive elev med en HF-baggrund? Her tænker jeg primært kontorelev. Jeg ved godt de fleste jobopslag skriver at de forventer man har en HG eller en HHX, men tænkte bare om der mon var nogle elevstillinger man kunne søge 'kun' med en HF. Jeg er nemlig HF'er og jeg længes meget efter at komme ud og lave noget praktisk. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2013

Noneother

Det kan du ikke. Men du kan supplere din hf med et halvt års hgs. Så kan du blive elev.

Anmeld

19. oktober 2013

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Det kan du ikke. Men du kan supplere din hf med et halvt års hgs. Så kan du blive elev.

Okay. Mange tak  

Anmeld

20. oktober 2013

Mimic

Godaften alle skønne kvinder.

Ja, jeg har godt nok ingen børn (endnu), men vidste ikke lige hvilket emne jeg ellers skulle ligge denne tråd under.

Jeg tænkte på om der er nogle af jer der ved, om det er muligt at blive elev med en HF-baggrund? Her tænker jeg primært kontorelev. Jeg ved godt de fleste jobopslag skriver at de forventer man har en HG eller en HHX, men tænkte bare om der mon var nogle elevstillinger man kunne søge 'kun' med en HF. Jeg er nemlig HF'er og jeg længes meget efter at komme ud og lave noget praktisk. 

du kan supplere din HF med en 3 måneders (12 uger) HGS, en HG for studenter, den er jeg igang med og den giver videre adgang til mange kontor uddannelser

Link til den skole jeg går på lige pt. :

http://www.rhs.dk/erhvervsuddannelser/Grundforloeb/Pages/HG-Student.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.