Når man ikke magter sit liv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. juli 2009

KWL

Ja, hvad så. Jeg har i lang tid nu ikke magtet mit liv. Det lyder volsomt men skal tages med et gran salt. Jeg står op og passer mine børn, min mand, mit job, mit hus ....for det skal jeg jo.

Men så er den heller ikke længere....

Det lyder meget sort og sådan føler jeg mig faktisk også mange dage. Der er også dage hvor alting ikke er så sort og jeg har har lidt mere overskud og hygger med venner og venninder også.

Men alt i alt må jeg indrømme at jeg længe har føldt mig som om jeg skal strækkes over alt for meget og at jeg ikke er 100% nogle steder. Ikke over for pigerne, ikke over for Thomas, ikke på jobbet, ikke overfor vennerne, ikke nogen steder....

Nå men efter MANGE tåre og lange snakke med manden er jeg blevet ening med mig selv om at jeg ikke magter mit liv!!!!

Der er mange grunde til at jeg tror jeg har det sådan. Ting der er sket tidligere, min person, tilg der sker nu....

Men hvad så??? Hvad nu???

Jeg der er aftalt tid hos lægen nu. Men er ganske enkelt skrækslagen for hvad han siger. Hvad han forslår.....

Hvad nu hvis det er noget så slemt som .... ja kan ikke en gang få mig selv til at skrive det.....

Jeg stopper nu. Måtte ud med det.

Kristine - der er ked :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

Ni-ko-li-ne

har lige sendt dig en sms!! det bliver godt igen søde....

pas nu på dig!

Anmeld

22. juli 2009

Jules

ka-ri-na skriver:

har lige sendt dig en sms!! det bliver godt igen søde....

pas nu på dig!

Åhhh søde Kristine altså
Bare jeg vidste hvad jeg skulle skrive... Det må være sindsygt hårdt!!!

Tænker på dig søde....
Alt skal nok blive godt igen...

Anmeld

22. juli 2009

NaFe

Åhhh kender den følelse så godt, og det bare ikke rart. Havde sådan en periode før jeg fik feluca, hun var så bare den der vendte det hele for mig.

Men jeg tror at du nok skal komme ud a denne periode igen...for det er forhåbentlig noget der kan gøres nogt ved, så du kan få det rigtig godt igen...

Sender dig alt det bedste..

mange knus fra natasja og feluca

Anmeld

23. juli 2009

Bondepigen

Du skal nok få det godt igen...selv om alt ser håbløst ud lige nu. Det er jeg sikker på. Godt du har fået en tid hos lægen.

Kram fra mig. (som heller ikke altid har følt, jeg kunne magte mit liv.)

Anmeld

23. juli 2009

missKat

Kristinewl skriver:

Ja, hvad så. Jeg har i lang tid nu ikke magtet mit liv. Det lyder volsomt men skal tages med et gran salt. Jeg står op og passer mine børn, min mand, mit job, mit hus ....for det skal jeg jo.

Men så er den heller ikke længere....

Det lyder meget sort og sådan føler jeg mig faktisk også mange dage. Der er også dage hvor alting ikke er så sort og jeg har har lidt mere overskud og hygger med venner og venninder også.

Men alt i alt må jeg indrømme at jeg længe har føldt mig som om jeg skal strækkes over alt for meget og at jeg ikke er 100% nogle steder. Ikke over for pigerne, ikke over for Thomas, ikke på jobbet, ikke overfor vennerne, ikke nogen steder....

Nå men efter MANGE tåre og lange snakke med manden er jeg blevet ening med mig selv om at jeg ikke magter mit liv!!!!

Der er mange grunde til at jeg tror jeg har det sådan. Ting der er sket tidligere, min person, tilg der sker nu....

Men hvad så??? Hvad nu???

Jeg der er aftalt tid hos lægen nu. Men er ganske enkelt skrækslagen for hvad han siger. Hvad han forslår.....

Hvad nu hvis det er noget så slemt som .... ja kan ikke en gang få mig selv til at skrive det.....

Jeg stopper nu. Måtte ud med det.

Kristine - der er ked :-(

Hej Kristine,
kender dig ikke men kan sætte mig ind i mange af dine følselser!
Jeg synes det er SUPER modigt og flot af dig at du har, erkendt at du har det skidt og du har kontaktet din læge! Jeg ved at det kan være rigitg svært "bare" at komme dertil!!
Jeg fik gennem min sundhedforsikring (jeg havde gennem mit arbejde/pensionsselskab), bevilliget psykologtimer og kunne komme igang uden vente tider.
OG det at gå til spykolog er der BEDSTE jeg nogensinde har gjort for mig selv!!!!!
jo det var mega hårdt i starten, men kunne jo mærke det løsnede op, selvom jeg indimellem kunne få fysisk ondt når jeg havde været der, fordi det gjorde så spykisk ondt.
MEN igen - det er det bedste jeg nogensinde har gjort og der gik ikke længe før jeg følte mig stærkere, og kunne tænke mig ud af situationer jeg før var gået i stå i..
Jeg kom ud på den anden side som et bedre rustet menneske og jeg er i dag overud stolt af mig selv!!

jeg håber du kommer stærkt ud på den anden side og hvor dejligt at du har manden og børnene til at støtte dig - synes allerede du har vist store tegn på styrke, idet du har ringet til lægen og indrømmet overfor dig selv og os, at du har det svært!!!

tillykke med at du er nået hertil og held og lykke på din videre færd!!

knus Karina - der altid står til rådighed, hvis du skulle få lyst til at snakke!

Anmeld

23. juli 2009

Lilac

Så har du det ligesom mig. Jeg har været ved lægen og har fået anti-depressiv medicin og skal senere i terapi.
Jeg har haft enormt svært ved at erkende mine egne følelser, men bare det at der er kommet fokus på det og at jeg har talt med veninder og lægen, har hjulpet.
Jeg håber det bedste for dig
Stort knus fra Iben

Anmeld

23. juli 2009

sarahb

SENDER DIG ET STORT KRAM!!!

Håber der sker noget så du kommer ud af det sorte hul...

STORT KRAM TIL DIG OG DIN SKØNNE FAMILIE

Anmeld

24. juli 2009

Vinker

Kæreste Kristine, jeg sidder her med store tåre i øjnene. Jeg har først nu set din tråd her og selvom jeg godt vidste at du bøvlede/bøvler med dit liv så gør det mig stadig ufatteligt ondt at læse det du skriver!

Jeg synes bare det er SÅ stærkt at du i det mindste er bevidst om at det ikke går som det skal. At der skal gøres noget ved det selvom det er svært. Det er ikke ensbetydende at man har det godt "bare" fordi man har verdens dejligste mand og børn....

Som før skrevet til dig er det IKKE tabu at søge hjælp - tvært imod! Det kræver mod og rygrad at be om hjælp og derfor er det super flot at du har kontaktet lægen som jeg tror er 3. skridt for dig. 1. skridt var at se dig selv i øjnene og indse at der er noget galt! 2. skridt var at tage en lang dyb snak med manden! Se hvor langt du allerede er nået!!!! Du ER stærk!!!!

Håber vi ved at jeg elsker dig rigtig meget og at jeg ALTID er lige her 24/7 (hov det er også dagens dato, pussigt!)

Kæmpe kram fra Rikke, der nu vil haste videre og læse del 2 af denne tråd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.