Kristinewl skriver:
Ja, hvad så. Jeg har i lang tid nu ikke magtet mit liv. Det lyder volsomt men skal tages med et gran salt. Jeg står op og passer mine børn, min mand, mit job, mit hus ....for det skal jeg jo.
Men så er den heller ikke længere.... 
Det lyder meget sort og sådan føler jeg mig faktisk også mange dage. Der er også dage hvor alting ikke er så sort og jeg har har lidt mere overskud og hygger med venner og venninder også.
Men alt i alt må jeg indrømme at jeg længe har føldt mig som om jeg skal strækkes over alt for meget og at jeg ikke er 100% nogle steder. Ikke over for pigerne, ikke over for Thomas, ikke på jobbet, ikke overfor vennerne, ikke nogen steder....
Nå men efter MANGE tåre og lange snakke med manden er jeg blevet ening med mig selv om at jeg ikke magter mit liv!!!!
Der er mange grunde til at jeg tror jeg har det sådan. Ting der er sket tidligere, min person, tilg der sker nu....
Men hvad så??? Hvad nu???
Jeg der er aftalt tid hos lægen nu. Men er ganske enkelt skrækslagen for hvad han siger. Hvad han forslår.....
Hvad nu hvis det er noget så slemt som .... ja kan ikke en gang få mig selv til at skrive det.....
Jeg stopper nu. Måtte ud med det.
Kristine - der er ked :-( 
Hej Kristine,
kender dig ikke men kan sætte mig ind i mange af dine følselser!
Jeg synes det er SUPER modigt og flot af dig at du har, erkendt at du har det skidt og du har kontaktet din læge! Jeg ved at det kan være rigitg svært "bare" at komme dertil!!
Jeg fik gennem min sundhedforsikring (jeg havde gennem mit arbejde/pensionsselskab), bevilliget psykologtimer og kunne komme igang uden vente tider.
OG det at gå til spykolog er der BEDSTE jeg nogensinde har gjort for mig selv!!!!!
jo det var mega hårdt i starten, men kunne jo mærke det løsnede op, selvom jeg indimellem kunne få fysisk ondt når jeg havde været der, fordi det gjorde så spykisk ondt.
MEN igen - det er det bedste jeg nogensinde har gjort og der gik ikke længe før jeg følte mig stærkere, og kunne tænke mig ud af situationer jeg før var gået i stå i..
Jeg kom ud på den anden side som et bedre rustet menneske og jeg er i dag overud stolt af mig selv!!
jeg håber du kommer stærkt ud på den anden side og hvor dejligt at du har manden og børnene til at støtte dig - synes allerede du har vist store tegn på styrke, idet du har ringet til lægen og indrømmet overfor dig selv og os, at du har det svært!!!
tillykke med at du er nået hertil og held og lykke på din videre færd!!
knus Karina - der altid står til rådighed, hvis du skulle få lyst til at snakke!