Donorbarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.383 visninger
9 svar
3 synes godt om
19. oktober 2013

Lineo

Hej alle.

Jeg er 25 år, og snart færdig med min uddannelse som pædagog, og i den forbindelse har jeg besluttet at det er ved at være tid til, at sætte et barn i verden.

Men da jeg som udgangspunkt har valgt tilværelsen som single, må mit kommende barn af gode grunde blive et donorbarn.

Jeg ønsker altså at komme i kontakt med nogle der deler samme fremtids drøm som jeg, eller som allerede har været igennem hele processen, da jeg godt kunne bruge jeres erfaringer med valget om at få et donorbarn. Synes godt man kan føle sig lidt alene om det, så tænker det kunne være rart, at komme i kontakt med andre der står i samme situation.

- Line 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2013

dorthemus

Jeg har en datter på snart 3,5 år som jeg fik vhs donorsæd

Anmeld

19. oktober 2013

Lineo

dorthemus skriver:

Jeg har en datter på snart 3,5 år som jeg fik vhs donorsæd

Fantastisk :-)

Foregik det på privat eller offentlig klinik?

Anmeld

19. oktober 2013

esioul

Lineo skriver:

Hej alle.

Jeg er 25 år, og snart færdig med min uddannelse som pædagog, og i den forbindelse har jeg besluttet at det er ved at være tid til, at sætte et barn i verden.

Men da jeg som udgangspunkt har valgt tilværelsen som single, må mit kommende barn af gode grunde blive et donorbarn.

Jeg ønsker altså at komme i kontakt med nogle der deler samme fremtids drøm som jeg, eller som allerede har været igennem hele processen, da jeg godt kunne bruge jeres erfaringer med valget om at få et donorbarn. Synes godt man kan føle sig lidt alene om det, så tænker det kunne være rart, at komme i kontakt med andre der står i samme situation.

- Line 

Jeg tænker lidt . .  25 år, du kan jo stadig nå at møde manden i dit liv?

Jeg ser intet galt i dit valg, blot at det er i en forholdsvis tidlig alder at tænke donor i.

Held og lykke med projektet

Anmeld

19. oktober 2013

esioul

Lineo skriver:

Hej alle.

- Line 

Jeg kender til behandlingsverdenen. Ikke lige med donor, men med mandens

Du er i øvrigt velkommen til at skrive hvis du har nogle spørgsmål

Anmeld

19. oktober 2013

Lineo

esioul skriver:

Jeg tænker lidt . .  25 år, du kan jo stadig nå at møde manden i dit liv?

Jeg ser intet galt i dit valg, blot at det er i en forholdsvis tidlig alder at tænke donor i.

Held og lykke med projektet

Har været single siden jeg var 19, og har fra dengang og så til for et halvt års tid siden nok nået frem til, at den eneste grund til at jeg har søgt kærligheden, var så jeg kunne få det barn jeg brændende ønsker mig.

Det er vist bare gået op for mig, at skulle indlede et forhold inden for de næste par år ikke er noget det står øverst på listen over ønsker og fremtids planer. Kan umudelbart ikke se mig selv med en partner, og derfor et beslutningen nu truffet. 

Men ja, du har da ret i at der er masser af tid til at finde den eneste ene, men han må i mit tilfælde komme senere, hvis det altså bliver aktuelt :-)

Anmeld

19. oktober 2013

dorthemus

Lineo skriver:

Fantastisk :-)

Foregik det på privat eller offentlig klinik?

Jeg blev insemineret på Stork Klinik i kbh fordi jeg ville have en åben donor og det kunne man ikke vælge i det offentlige i 2009 Jeg blev insemineret uden hormonstimulering og kun én gang så var jeg gravid

Anmeld

19. oktober 2013

Wimmie

Hej alle.

- Line 

Har en veninde der er medlem af et forum for SEM'ere (selvvalgte enlige mødre) - det kunne måske være et godt sted at finde ligesindede... Jeg kan da lige undersøge hvilket forum det er 

Edit: Har lige spurgt, man skal melde sig ind her:  sem.forumup.dk
Og via siden kan man blive medlem af facebook-gruppen 

Anmeld

20. oktober 2013

Lineo

dorthemus skriver:

Jeg blev insemineret på Stork Klinik i kbh fordi jeg ville have en åben donor og det kunne man ikke vælge i det offentlige i 2009 Jeg blev insemineret uden hormonstimulering og kun én gang så var jeg gravid

Ok, mener også at have hørt at de fleste steder har et godt ry for, at være enormt dygtige. Håber også den er der første gang, når jeg skal insimineres

Anmeld

20. oktober 2013

Lineo

Wimmie skriver:

Har en veninde der er medlem af et forum for SEM'ere (selvvalgte enlige mødre) - det kunne måske være et godt sted at finde ligesindede... Jeg kan da lige undersøge hvilket forum det er 

Edit: Har lige spurgt, man skal melde sig ind her:  sem.forumup.dk
Og via siden kan man blive medlem af facebook-gruppen 

Tusind tak.

Det vil jeg da lige gå ind og kigge på :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.