Graviditetssymptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
8 svar
1 synes godt om
19. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej piger. 

jeg har brug for at høre jeres erfaringer..

jeg havde æglæsning i mandags, og vi havde self sex der.  Dagen efter og indtil nu har jeg haft niv og murren i underlivet. Om onsdagen da jeg vågnede havde jeg den værste kvalme.. Virkelig virkelig madlede .. Og i dag grovæder jeg.

jeg har også hovedpine i dag..

er er disse symptomer for tidlige.. Hvad har i oplevet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Hej piger. 

jeg havde æglæsning i mandags, og vi havde self sex der.  Dagen efter og indtil nu har jeg haft niv og murren i underlivet. Om onsdagen da jeg vågnede havde jeg den værste kvalme.. Virkelig virkelig madlede .. Og i dag grovæder jeg.

Jeg havde ingen før dagen inden testdag hvor jeg fik lidt ømme bryster..

Anmeld

19. oktober 2013

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Jeg havde ingen før dagen inden testdag hvor jeg fik lidt ømme bryster..

Ja okay, det var ikke mange

det er bare så svært, for symptomerne kan minde om mens symptomer ..

Anmeld

19. oktober 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Ja okay, det var ikke mange

det er bare så svært, for symptomerne kan minde om mens symptomer ..

Ja kender det godt - står lidt i samme situation.. Man vil så gerne mærke de rigtige ting

For at du snart står med de 2 gyldne streger..

Anmeld

19. oktober 2013

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Ja kender det godt - står lidt i samme situation.. Man vil så gerne mærke de rigtige ting

For at du snart står med de 2 gyldne streger..

Ja det vil man nemlig! Men det er selvfølgelig også individuelt fra kvinde til kvinde

i lige måde

jeg er bare på en måde bange for at få mens agtige smerter.. men det kan jo også godt være gode tegn

Anmeld

19. oktober 2013

Mor til Ella

Anonym skriver:

Hej piger. 

Altså du er jo sådan set ikke gravid endnu, hvis du er gravid

Så jeg vil mene det er for tidligt med symptomerne, men mange har en klar fornemmelse af at de er blevet gravid, det havde jeg også.

Men har ingen af gangene haft nogle symptomer

er i uge 6 har sygt ømme bryster, oppustet mave og en smule kvalme, men ellers føler jeg mig enlig ikke gravid

Anmeld

19. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Altså du er jo sådan set ikke gravid endnu, hvis du er gravid

Så jeg vil mene det er for tidligt med symptomerne, men mange har en klar fornemmelse af at de er blevet gravid, det havde jeg også.

Men har ingen af gangene haft nogle symptomer

er i uge 6 har sygt ømme bryster, oppustet mave og en smule kvalme, men ellers føler jeg mig enlig ikke gravid

Nej det er lidt mærkeligt, men jeg har godt nok læst mig lidt frem til på nettet at nogle får tidlige symptomer. Det er vel fordi kroppen allerede arbejder og at det er en "anderledes" proces end ellers.. Jeg ved det ikke

Anmeld

20. oktober 2013

Manna

Jeg blev oppustet om aftenen dagen efter forventet befrugtning og har været det lige siden. Det var altså 2+3.
Er 5+1 i dag.
3-4 dage efter forventet befrugtning var jeg sikker på, at mine bryster var større.
Krydser fingre for dig.
Manna

Anmeld

20. oktober 2013

Anonym trådstarter

Manna skriver:

Jeg blev oppustet om aftenen dagen efter forventet befrugtning og har været det lige siden. Det var altså 2+3.
Er 5+1 i dag.
3-4 dage efter forventet befrugtning var jeg sikker på, at mine bryster var større.
Krydser fingre for dig.
Manna

Jeg er også vildt oppustet i dag!! Men det plejer jeg egentlig også at være op til mens.. Hm.. Det er svært! Men jeg krydser også

kan det passe at man kan mærke en lille krampe når ægget sætter sig fast?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.