Hvor mange plukveer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. oktober 2013

grinny

.. Er det "okay" at have?

Har haft en skidt nat med plukveer som kom i gennemsnittet hver 5. minut over 3-4 timer.

Har slet ikke haft ondt hverken før, under eller efter plukveerne, de har bare været ubehagelige fordi det spændte godt til 

Faldt til sidst i søvn og der har ikke været nogen efter jeg er vågnet og har stadig ikke ondt så tager det egentlig roligt nok, er dog lidt bekymret for mængden af dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2013

Karla

grinny skriver:

Har haft en skidt nat med plukveer som kom i gennemsnittet hver 5. minut over 3-4 timer.

Har slet ikke haft ondt hverken før, under eller efter plukveerne, de har bare været ubehagelige fordi det spændte godt til 

Faldt til sidst i søvn og der har ikke været nogen efter jeg er vågnet og har stadig ikke ondt så tager det egentlig roligt nok, er dog lidt bekymret for mængden af dem

Hvor langt henne er du?

Tror ikke du skal være bekymret, så længe de er forsvundet igen. Du må bare ikke have konstante regelmæssige plukveer, som gør ondt

Anmeld

19. oktober 2013

grinny

Karla skriver:

Hvor langt henne er du?

Tror ikke du skal være bekymret, så længe de er forsvundet igen. Du må bare ikke have konstante regelmæssige plukveer, som gør ondt

Jeg er 30+5

Synes bare det var mange jeg havde og troede kun man måtte have få en gang imellem?

Men så længe de er væk nu må det jo være godt nok 

Anmeld

19. oktober 2013

De3Guldklumper

Jeg døjer med rigtig mange og nogen dage hele tiden over en tidsperiode. Jeg er i dag 29+0 og ar døjet med dem de sidste 3-4 uger. De må bare ikke gøre ondt men ja de er irreterende men gode for kroppen

Anmeld

19. oktober 2013

grinny

Pylle3 skriver:

Jeg døjer med rigtig mange og nogen dage hele tiden over en tidsperiode. Jeg er i dag 29+0 og ar døjet med dem de sidste 3-4 uger. De må bare ikke gøre ondt men ja de er irreterende men gode for kroppen

Okay, så kan jeg godt være helt rolig 

Men de er ikke særlig behagelige når de spænder godt til  Men heldigvis er det uden smerter 

Anmeld

19. oktober 2013

Karla

grinny skriver:

Jeg er 30+5

Synes bare det var mange jeg havde og troede kun man måtte have få en gang imellem?

Men så længe de er væk nu må det jo være godt nok 

Jeg har haft rigtig mange plukveer dagligt siden 17+. Har også haft rigtig mange menssmerter samtidig og bare følt de har gjort ondt.
Så har skulle slappe af og være sengeliggende det meste af tiden

Min jordemoder sagde ved sidste besøg, at i 3. trimester var det helt normalt at have mange plukveer, det er bare godt for kroppen. Den forbereder sig bare til den forestående fødsel. Det er kun hvis de er regelmæssige eller smertefulde, at du skal reagere.

Hvis de kommer igen, og du bliver utryg, ville jeg ringe til fg. For det kan evt skyldes en blærebetændelse, hvis du har en del. Men så længe de er gået i sig selv, ville jeg ikke være det mindste nervøs

Anmeld

19. oktober 2013

modesty

grinny skriver:

Jeg havde plukveer med det interval konstant fra jeg var i uge 18 :-) Der er delte meninger og det vil være helt individuelt fra kvinde til kvinde om plukveer udgør en risiko, men umiddelbart ville jeg slet ikke være bekymret over det du har oplevet. Hvis det bliver en permanent tilstand, så tag en snak med din Jordemoder :-)

Anmeld

19. oktober 2013

grinny

Karla skriver:

Jeg har haft rigtig mange plukveer dagligt siden 17+. Har også haft rigtig mange menssmerter samtidig og bare følt de har gjort ondt.
Så har skulle slappe af og være sengeliggende det meste af tiden

Min jordemoder sagde ved sidste besøg, at i 3. trimester var det helt normalt at have mange plukveer, det er bare godt for kroppen. Den forbereder sig bare til den forestående fødsel. Det er kun hvis de er regelmæssige eller smertefulde, at du skal reagere.

Hvis de kommer igen, og du bliver utryg, ville jeg ringe til fg. For det kan evt skyldes en blærebetændelse, hvis du har en del. Men så længe de er gået i sig selv, ville jeg ikke være det mindste nervøs

Der er begyndt at komme et par stykker igen, men det er meget lidt og stadig uden smerter så tror bare min krop har lyst til at øve sig 

Men det er godt at det er helt normalt  Synes man har så mange bekymringer og spørgsmål når det er første gang 

Anmeld

19. oktober 2013

grinny

modesty skriver:

Jeg havde plukveer med det interval konstant fra jeg var i uge 18 :-) Der er delte meninger og det vil være helt individuelt fra kvinde til kvinde om plukveer udgør en risiko, men umiddelbart ville jeg slet ikke være bekymret over det du har oplevet. Hvis det bliver en permanent tilstand, så tag en snak med din Jordemoder :-)

Det var da godt nok tidligt at have det, men rart at vide at det er helt normalt 

Der er kommet nogle stykker inden for den sidste times tid, men stadig intet der gør ondt så det er ikke noget jeg er nervøs for 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.