Kondomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2013

B&J

Christina74 skriver:

Bruger i gummi i de 7 dages pause ?

nej dog ikke i alle 7 for jeg har ikke sex mens jeg har min mens men ja jeg bruger de de første 3-4 dage inden jeg får min mens. og ikke mindst fordi jeg vil bare ikke være gravid og slet ikke nu det er nok mere sikkerheden i det men tit kan vi sagtens holde os i de 7 dage og vente til det er slut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2013

Mick

Du har helt ret kondomer er utrolig dyre, men tænker at det handler om tid før, de kommer ned i en fornuftig pris. Men ja kig rundt omkring på nettet, der findes også et større udvalg. I Århus ligger der en butik, der hedder condomeriet, det er en super fed butik, og så er den støttede af sex og samfund mener jeg. Så prøv at kigge på det evt :-) Go jagt

Anmeld

20. oktober 2013

Anonym trådstarter

mange tak for hjælpen vi tror vi har fundet hvad vi skal bruge

Anmeld

20. oktober 2013

Christina74

B&J skriver:

nej dog ikke i alle 7 for jeg har ikke sex mens jeg har min mens men ja jeg bruger de de første 3-4 dage inden jeg får min mens. og ikke mindst fordi jeg vil bare ikke være gravid og slet ikke nu det er nok mere sikkerheden i det men tit kan vi sagtens holde os i de 7 dage og vente til det er slut

Det forstår jeg simpelthen ikke :-S 

Du kan da ikke blive gravid i den pause . Man er dækket helt ind når man følger anvisningen.

Anmeld

20. oktober 2013

B&J

Christina74 skriver:

Det forstår jeg simpelthen ikke :-S 

Du kan da ikke blive gravid i den pause . Man er dækket helt ind når man følger anvisningen.

jaaa det ved jeg  godt men den lille chance tør jeg ikke løbe for hvis nu jeg bliver gravid niks og slet ikke lige nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.