Ægløsningstest og muren i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. oktober 2013

SabinaMortensen

Hej skønne mennesker :-)

Ja, jeg skulle jo have været til scanning igår med henblik på, at få ægløsningssprøjten. Dog blev det udskudt pga ferie på klinikken - Øv!
I stedet for at blive slået ud, købte jeg en frygtelig masse ægløsningstest, og besluttede at lave det første forsøg herhjemme.

Jeg skulle ud fra ægløsningsberegnere have ægløsning mellem i morgen, søndag, og på tirsdag.
For at være sikker har jeg taget tests siden i torsdags, og de har alle været meget negative, men idag kunne jeg se en skyggestreg. Nu kan jeg samtidig mærke en muren i mine æggestokke, men..

Hvordan er det nu - Når ægløsningstesten er positiv, hvor længe er det så der går før jeg har ægløsning?
Og.. Når jeg mærker muren, HAR jeg så ægløsning, eller er den på vej?

By the way - Hvordan undgår man, at sin mand får præstationsangst? 

Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2013

Kløver

Har du fået hormoner, det kan godt give murren osv
Fra testen er positiv går der ca 12-48 timer, så vidt jeg husker

Anmeld

19. oktober 2013

SabinaMortensen

Maja84 skriver:

Har du fået hormoner, det kan godt give murren osv
Fra testen er positiv går der ca 12-48 timer, så vidt jeg husker

Nej, har ikke fået hormoner - hun mente ikke det var nødvendigt. Ægløsningssprøjte skulle være nok, sagde hun. 

Skal scannes mandag for at se om jeg har haft ægløsning. Har jeg ikke haft det, får jeg sprøjten. 

Anmeld

19. oktober 2013

Kløver

SabinaMortensen skriver:

Nej, har ikke fået hormoner - hun mente ikke det var nødvendigt. Ægløsningssprøjte skulle være nok, sagde hun. 

Skal scannes mandag for at se om jeg har haft ægløsning. Har jeg ikke haft det, får jeg sprøjten. 

Spændende misforstod da du skrev det var jeres første forsøg

Anmeld

19. oktober 2013

Rødhætte

SabinaMortensen skriver:

Hej skønne mennesker :-)

Ja, jeg skulle jo have været til scanning igår med henblik på, at få ægløsningssprøjten. Dog blev det udskudt pga ferie på klinikken - Øv!
I stedet for at blive slået ud, købte jeg en frygtelig masse ægløsningstest, og besluttede at lave det første forsøg herhjemme.

Jeg skulle ud fra ægløsningsberegnere have ægløsning mellem i morgen, søndag, og på tirsdag.
For at være sikker har jeg taget tests siden i torsdags, og de har alle været meget negative, men idag kunne jeg se en skyggestreg. Nu kan jeg samtidig mærke en muren i mine æggestokke, men..

Hvordan er det nu - Når ægløsningstesten er positiv, hvor længe er det så der går før jeg har ægløsning?
Og.. Når jeg mærker muren, HAR jeg så ægløsning, eller er den på vej?

By the way - Hvordan undgår man, at sin mand får præstationsangst? 

Knus 

Nu ved jeg ikke så meget om behandling, men ang præstationsangst, så fortæl ham så lidt som muligt om at du tester. Jeg bruger selv æl test, men fortæller aldrig manden hvad resultatet er. På den måde føler han ikke presset når jeg ved at jeg har æl. Men jeg kan selvfølgelig godt forstå det er noget svære i den situation I er i. 

du snart har en lille bebse i maven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.