Så ramte jeg dag 14 efter IUI, tror sku.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2013

esioul

Mariia1708 skriver:

Hvornår testede du søde???
Hvis nu sen er negativ i dag, så er ikk gravid eller hva???

Jeg testede fra 3+4 og frem til BP.

Jo nogle danner HCG hormonet langsommere end andre, så den kan sagtens ændre sig.

Man behøver heller ikke teste. Jeg synes bare det var rart at være lidt forberedt på svaret på blodprøven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2013

Mariia1708

esioul skriver:

Jeg testede fra 3+4 og frem til BP.

Jo nogle danner HCG hormonet langsommere end andre, så den kan sagtens ændre sig.

Man behøver heller ikke teste. Jeg synes bare det var rart at være lidt forberedt på svaret på blodprøven

Var den meget positiv??? Er simpelthen så røv nervøs.
Andre du symptomer siden du testede?

Anmeld

19. oktober 2013

Kay

Mariia1708 skriver:

Hvornår testede du???

Altså jeg har PCO og havde ikke regelmæssigt blødning, så jeg testede lidt på må og få... Men når man efterfølgende regner tilbage testede jeg 4+0 

Vi skulle være startet i behandling 1 1/2 måned efter jeg testede positivt :-)

Anmeld

19. oktober 2013

Mariia1708

Kay skriver:

Altså jeg har PCO og havde ikke regelmæssigt blødning, så jeg testede lidt på må og få... Men når man efterfølgende regner tilbage testede jeg 4+0 

Vi skulle være startet i behandling 1 1/2 måned efter jeg testede positivt :-)

Så det er en øko baby?? Min datter er også øko baby, nr. 2 lykkes ikk rigtigt

Anmeld

19. oktober 2013

christina92

Mariia1708 skriver:

12 dage efter IUI i dag og føler virkelig min mens er på vej, det murre lidt i underlivet det vel i dag at min mens skulle komme 14 dage efter jeg tog ægløsningssprøjte, den skulle rigtig først komme tirsdag 4+0 hedder det så.
Har ingen symptomer udover murren i underlivet og lidt ømme bryster, men ømme bryster kommer også altid op til mens. Fuck de dage her er virkelig frygtelige

Krydser alt der kan krydses for at symptomerne i virkeligheden skyldes en spiren og ikke at mens er på vej

Anmeld

19. oktober 2013

Kay

Mariia1708 skriver:

Så det er en øko baby?? Min datter er også øko baby, nr. 2 lykkes ikk rigtigt

jeps... det er hun... fatter stadig ikke det kunne lade sig gørre... men det gjorde det jo...

blev scannet 3 uger før testen og der var ingen æg klar... 0 simpelthend og vi gik slukøret der fra og var enige om at efter jul (det var i start november jeg blev scannet) gik vi igang og planen var lagt og det hele... havde resept på piller til at starte blødningen (da den næsten aldrig kom af sig selv) og så skulle vi igang...

men en daværende kollega der er clavoriant bad mig teste, og jeg grinte af hende, og det gjorde lidt ondt inden i fordi jeg havde det sådan lidt at det kunne hun ik være bekendt når jeg nu havde fortalt at der intet var 3 uger før... men 3 dage i træk sagde hun at jeg skulle teste... og det gjorde jeg så... og der var 2 streger  lægerne forstår det stadig ikke... men den var god nok  

og vi er så småt begynt at prøve at lave en til men shhhhy det er en hemmelighed  

Anmeld

19. oktober 2013

Musen91

Jeg testede negativ idag det er en uge siden jeg fik op. Men kan den nå og ændre sig til positiv inden jeg har test dag d.26? :/

Anmeld

19. oktober 2013

stjernehimmel

SabrinaSkov skriver:

Jeg testede negativ idag det er en uge siden jeg fik op. Men kan den nå og ændre sig til positiv inden jeg har test dag d.26? :/

Jeg testede negativ en søndag og dagen efter testede jeg positiv dog ved alm graviditiet.... Så der er længe til den 26 hvor hcg kan stige ;-) det kan være du bare ik teste positiv så tidlig 

Anmeld

19. oktober 2013

Musen91

stjernehimmel skriver:

Jeg testede negativ en søndag og dagen efter testede jeg positiv dog ved alm graviditiet.... Så der er længe til den 26 hvor hcg kan stige ;-) det kan være du bare ik teste positiv så tidlig 

Tak det gav lidt ro i kroppen.
den var nemlig positiv i tirsdag (ægløsning sprøjten). Så blev helt fortvivlet da jeg så den var negativ. Tog den selvfølgelig heller ikke lige da jeg stod op som jeg burde.

Anmeld

19. oktober 2013

Kløver

Her tester man først på dag 17 da æl kan være op til 14 dage i kroppen, men når man først har testet negativ, er æl ude af kroppen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.