Må lige ud med det !! :@

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
5 svar
6 synes godt om
18. oktober 2013

baby012

Ja, jeg er sku vred lige nu !! 

Mig og en veninde er ude og gå en tur med de små, og vi kommer så forbi en kasse som ligger i vejkanten/lidt ude på vejen .. og hvad ser vi, eb kasse med det der engang var små killinger !! Det altså for meget !! 

Lad da for F***EN være med at anskaffe sig dyr hvis man ikke kan tage det fulde ansvar for det !!! (Sterilisere / kastration) hvis man ikke kan klare at dyret får ungerne!! 

Og så bare dumpe dem på vejen ! 

Stakkels killinger, og STAKKELS missemor som nu render rundt og ikke kan finde sine små unger!! 

Amen er i total chok! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2013

Mor til Majbørn

baby012 skriver:

Mig og en veninde er ude og gå en tur med de små, og vi kommer så forbi en kasse som ligger i vejkanten/lidt ude på vejen .. og hvad ser vi, eb kasse med det der engang var små killinger !! Det altså for meget !! 

Lad da for F***EN være med at anskaffe sig dyr hvis man ikke kan tage det fulde ansvar for det !!! (Sterilisere / kastration) hvis man ikke kan klare at dyret får ungerne!! 

Stakkels killinger, og STAKKELS missemor som nu render rundt og ikke kan finde sine små unger!! 

Amen er i total chok! 

Det var da grimt gjort - man kan i det mindste aflevere dem på et internat!

Anmeld

18. oktober 2013

Faith

Ih sådan noget bliver jeg virkelig arrig over. Og totalt trist

Vi har den lækreste kat (Frida) fra et internat. Vi gav 500 kr for hende, men så var hun også neutraliseret, chippet, ormebehandlet og loppebehandlet. Det er altså ikke dyrt! Vi er så glade for hende

Anmeld

18. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Folk er godt nok nogle dumme Sv.. Når de gør sådan noget!!vh stine

Anmeld

18. oktober 2013

jydeinden

hvor svært kan det lige være at køre dem til det nærmeste dyreinternat der er bare ingen undskyldninger i mit hoved

Anmeld

18. oktober 2013

Babydrøm

baby012 skriver:

Amen er i total chok! 

Det er så ondt gjort! 

Forstår simpelthen ikke at man kan få sig selv til det!

Hvis man ik vil tage ansvar for sine handlinger, så tag dog at afl. dem på et internat! Det er da det mindste man kan gøre! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.