Eva - mit store idol og mit store forbillede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. juli 2009

Siber

Hej,

Nu har jeg fulgt lidt med på sidelinien, og hvilken inspirationskilde du er, hold da op!

Jeg var egentlig igang med at tabe mig, men men så er det bare gået skidt siden. Lige nu så kan jeg finde på at æde bare fordi det er synd for mig, og det er rigtig skidt!
Jeg har en rigtig sød mand som er god til at støtte. Han har endda lavet et skema, så jeg optjener bonus (penge) dette skulle være en gulerod, og jeg har fået et pulsur af ham, som skulle motivere mig mere. Men for h..... det går lidt trægt i det, desværre!

Nu må det være slut, og jeg tænker at jeg kunne være en del af denne gruppe, så er der også andre der kan hive mig lidt i ørene. Alle dine fif vil jeg skrive ned, og hænge op, så de kan minde mig om det hverdag og hele tiden, indtil det bliver en god rutine igen!

Vi har nu ferie, så jeg er så småt gået i gang med spise sundt igen, men når ferie er slut, så bliver der også lavet en træningsplan (jeg er meldt ind i et træningscenter, og det er rigtig godt)

Hvis du ikke ved hvem jeg er, så har  jeg mand og 2 tøser på 2 og 4. Min mand rejser engang imellem, også har jeg ingen til at hjælpe (pt bor vi i Norge, så bedsteforældre er langt væk) Men det skal jo ikke være en undskyldning for at sjuske med sin livsstil

Jeg er klar!
Håber jeg må være med i Eva fan gruppen, og vi kan støtte hinanden!

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

Moar'en

Velkommen i klubben

Anmeld

22. juli 2009

Siber

Lindskjold skriver:

Velkommen i klubben

Tak!

Anmeld

22. juli 2009

Honningblomst

Siber skriver:

Hej,

Nu har jeg fulgt lidt med på sidelinien, og hvilken inspirationskilde du er, hold da op!

Jeg var egentlig igang med at tabe mig, men men så er det bare gået skidt siden. Lige nu så kan jeg finde på at æde bare fordi det er synd for mig, og det er rigtig skidt!
Jeg har en rigtig sød mand som er god til at støtte. Han har endda lavet et skema, så jeg optjener bonus (penge) dette skulle være en gulerod, og jeg har fået et pulsur af ham, som skulle motivere mig mere. Men for h..... det går lidt trægt i det, desværre!

Nu må det være slut, og jeg tænker at jeg kunne være en del af denne gruppe, så er der også andre der kan hive mig lidt i ørene. Alle dine fif vil jeg skrive ned, og hænge op, så de kan minde mig om det hverdag og hele tiden, indtil det bliver en god rutine igen!

Vi har nu ferie, så jeg er så småt gået i gang med spise sundt igen, men når ferie er slut, så bliver der også lavet en træningsplan (jeg er meldt ind i et træningscenter, og det er rigtig godt)

Hvis du ikke ved hvem jeg er, så har  jeg mand og 2 tøser på 2 og 4. Min mand rejser engang imellem, også har jeg ingen til at hjælpe (pt bor vi i Norge, så bedsteforældre er langt væk) Men det skal jo ikke være en undskyldning for at sjuske med sin livsstil

Jeg er klar!
Håber jeg må være med i Eva fan gruppen, og vi kan støtte hinanden!

Knus Siber

Åh...hvor er du bare sød...velkommen i de aller sejeste kvinders gruppe...for det er sørme ikke let at skulle være mor, kæreste, kvinde og SAMTIDIG skulle have viljestyrke til at spise sundt konstant og det kan man nok heller ikke...så når man nu falder i, så er det ok og op på hesten igen næste dag....

jeg er virkelig glad ved at jeg kan hjælpe...det hjælper og fastholder også mig..for vægttab er jo desværre bare at tabe sig...lidt ligesom et isbjerg, 1/10 stikker op og er det der gøres noget ved...vægten..resten er resten af livet...altid skal man være obs på at passe på sig selv og være sund...jeg ser det lidt som en sygdom...og behandler den på samme måde...

Nå, men i hvert fald så er du jo hermed sparket igang...og der er jo en masse herinde som er kan hjælpe dig og mig og hinanden i den her livsproces...

Prøv at læse de råd jeg skrev til Pia...de hjalp i hert fald mig, måske de også kan hjælpe dig...

Knus og gode tanker'..
Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.