Eksamens angst eller jeg er snart færdig angst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

859 visninger
2 svar
2 synes godt om
18. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej

Ja hvordan skal jeg beskrive det er snart færdig med min Kandidat, og har bare verdens største knude i maven jeg ikke helt kan finde ud af at få løsnet op.

Jeg har et ok speciale jeg er i gang med ikke noget til 10 eller 12 men nok til at få mig videre skal aflevere om en måneds tid.
Men kan mærke at jeg stresser helt vildt når jeg tænker på at jeg snart er færdig. Jeg skal ligesom til at være voksen og ansvarlig og finde mig et Job. at finde et job er i og for sig intet problem, men at finde et "drømmejob" kan måske være et problem.. Jeg vil jo også gerne have flere børn...

Jeg er MEGA forsinket i mit speciale pga mange ting bl.a. barsel og sygdom under graviditet.

Mit speciale skal afspejle hvad jeg kan og hvad hvis det ikke kan ?!? min familie kommer og ser mig forsvarer hvad nu hvis jeg dumper...

Når alt kommer til alt sidder mine følelser udenpå tøjet og jeg ved ikke hvordan jeg skal håndtere det hele lige nu. Nogen gode råd fra andre der har været i samme situation ?? eller er jeg den eneste?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2013

lille-fisen

Rolig nu  åh jeg kender følelsen for afsluttede også mit speciale i foråret og er jobsøgende nu. Mit bedste råd vil være at tage en ting af gangen. Jeg forstår godt alle de tanker du har for nu begynder der jo at ske forandringer for alvor i dit liv og man stresser over specialet og alle de ændringer  Pyt med at specialet er forsinket - det er virkelig ikke en big deal. Mit var også forsinket men endte da med et 12 tal alligevel. Iøvrigt kender jeg rigtigt mange hvis speciale af den ene eller den anden grund er blevet forlænget. Du dumper ikke  Fortæl dig selv at det nok skal gå rigtigt fint. 

Du får rigelig tid til at tænke i jobsøgning og flere børn osv efter specialet er overstået - en ting af gangen. Aflevering af specialet først, læsning til eksamen dernæst, eksamen og fejring af din endte uddannelse og så en uges ferie eller to og så kan du begynde at stresse over jobsøgning 

Ro på og prioriter i hvad der er vigtigst at fokusere på lige nu  Held og lykke med det - er sikker på det nok skal gå godt 

Anmeld

18. oktober 2013

lille-fisen

I øvrigt det der med at være voksen og ansvarlig er du sikkert allerede og så kommer det jo stille og roligt hen af vejen 

Der er ikke nogen som forventer du kan alt fra dag 1 i et nyt job.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.