Hej
Ja hvordan skal jeg beskrive det er snart færdig med min Kandidat, og har bare verdens største knude i maven jeg ikke helt kan finde ud af at få løsnet op.

Jeg har et ok speciale jeg er i gang med ikke noget til 10 eller 12 men nok til at få mig videre skal aflevere om en måneds tid.
Men kan mærke at jeg stresser helt vildt når jeg tænker på at jeg snart er færdig. Jeg skal ligesom til at være voksen og ansvarlig og finde mig et Job. at finde et job er i og for sig intet problem, men at finde et "drømmejob" kan måske være et problem.. Jeg vil jo også gerne have flere børn...

Jeg er MEGA forsinket i mit speciale pga mange ting bl.a. barsel og sygdom under graviditet.

Mit speciale skal afspejle hvad jeg kan og hvad hvis det ikke kan ?!? min familie kommer og ser mig forsvarer hvad nu hvis jeg dumper...

Når alt kommer til alt sidder mine følelser udenpå tøjet og jeg ved ikke hvordan jeg skal håndtere det hele lige nu. Nogen gode råd fra andre der har været i samme situation ?? eller er jeg den eneste?

Anmeld