teste positiv men med blødninger, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvornår kunne du teste positiv? selvom du havde blødninger i graviditeten.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

587 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jer som har haft mens lignende blødninger under hele graviditeten, hvornår kunne i teste positivt? 

Jeg skriver da jeg har følelsen af at være gravid, men ved at stort set alle i familien har haft blødninger gennem hele graviditeten, så er i tvivl om hvornår man kan teste når ens krop opføre sig på den måde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Jer som har haft mens lignende blødninger under hele graviditeten, hvornår kunne i teste positivt? 

Jeg skriver da jeg har følelsen af at være gravid, men ved at stort set alle i familien har haft blødninger gennem hele graviditeten, så er i tvivl om hvornår man kan teste når ens krop opføre sig på den måde.

På samme tid, som hvis du ikke blødte, blod har ikke indvirkning på hcg-målingen.

Anmeld

18. oktober 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

På samme tid, som hvis du ikke blødte, blod har ikke indvirkning på hcg-målingen.

okay jeg troede ikke man måtte teste hvis man blødte og var i tvivl om ens hcg var langsommere i starten end normalt hvis man havde blødninger. Så mange tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.