Støtte til utroskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

797 visninger
3 svar
2 synes godt om
18. oktober 2013

Anonym trådstarter

Ja søger nogen at maile med SMS med og endda mødes med hvis geografien passer men ikke et krav ... 

Min mand var mig utro endda med et par altså anden mand og kone.. Har valgt at blive men det er svært.. Søger nogen der selv har været udsat for utroskab fra partneren ( uanset om det er længe siden eller lige sket) da der bare ikke findes( jeg kan ikke finde noget ) noget sted hvor man kan snakke med lige stillede Og man føler sig bare alene..

Er ano her da jeg kender flere som ikke skal vide det men syntes du det er noget så smid en mail på thomasvarutro@gmail.com 

er fra Nordsjælland og sidst i 20'erne og har barn 

skriver mere deltaljeret privat

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2013

Loa

Har heldigvis ikke oplevet noget lign.
Men ville lige give dig et ..

Håber virkelig du bliver sammen med ham fordi i elsker hinanden og at det var en stor fejl fra hans side, og ikke fordi du tror du ikke kan få bedre.....

Anmeld

18. oktober 2013

Leneur

Anonym skriver:

Ja søger nogen at maile med SMS med og endda mødes med hvis geografien passer men ikke et krav ... 

Min mand var mig utro endda med et par altså anden mand og kone.. Har valgt at blive men det er svært.. Søger nogen der selv har været udsat for utroskab fra partneren ( uanset om det er længe siden eller lige sket) da der bare ikke findes( jeg kan ikke finde noget ) noget sted hvor man kan snakke med lige stillede Og man føler sig bare alene..

Er ano her da jeg kender flere som ikke skal vide det men syntes du det er noget så smid en mail på thomasvarutro@gmail.com 

knus

Håber du ved at man via kommunen kan få nogle gratis samtaler hos en parterapeut. Ved ikke hvor mange gange man får men netop når I har barn og vælger at blive sammen, så vægter de det højt og vil gerne hjælpe på det punkt. Det gør de her i Skanderborg, så mon ikke det også bliver praktiseret andre steder.

Anmeld

18. oktober 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

knus

Du må gerne skrive til mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.