Fake orgasme??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.901 visninger
11 svar
21 synes godt om
17. oktober 2013

Anonym trådstarter

Kæresten har lige til aften spurgt om jeg ikk kan lave en fake orgasme for ham, næste gang vi har sex... må indrømme jeg ikke lige vidste hva jeg skulle svare, grinte bare og sagde at det var da noget mærkeligt noget at spørge om  

Det skal lige siges at jeg ikk nemt får orgasme ved sex

hvordan ville i have reageret?  Vi har været sammen 6 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2013

Dot D

Helt enig med dig - det var dog et mærkeligt spørgsmål. MEN jeg tror måske, at han beder dig om det for at få en form for bekræftelse i, at han gør det godt nok. 

Han vil gerne kunne mærke forskel om du "snyder" ham. Så hvis jeg var dig, ville jeg ikke efterkomme hans ønske. Vi kan alle have en dårlig dag, så skal han da ikke kunne "hænge" dig op på en fake, hi hi...

Men igen, det var, hvordan jeg ville reagere, så du må mærke efter, hvad du selv føler for - 6 mdr er jo kun lige opstarten på et forhold.

Jeg ville synes, at det var ærgeligt, at det eventuelt skulle stoppe, fordi han en dag mærker, at du faker den efter en lang og hård dag på jobbet...

Anmeld

17. oktober 2013

B&J

ja jeg ville tænke det samme som dig..

det er da ikke sjovt at snyde ens partner men mon ikke han virkelig har behov for du får den orgasme

men hvis i hjælper hinanden mon så ikke det kan lykkes

Anmeld

17. oktober 2013

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Helt enig med dig - det var dog et mærkeligt spørgsmål. MEN jeg tror måske, at han beder dig om det for at få en form for bekræftelse i, at han gør det godt nok. 

Han vil gerne kunne mærke forskel om du "snyder" ham. Så hvis jeg var dig, ville jeg ikke efterkomme hans ønske. Vi kan alle have en dårlig dag, så skal han da ikke kunne "hænge" dig op på en fake, hi hi...

Men igen, det var, hvordan jeg ville reagere, så du må mærke efter, hvad du selv føler for - 6 mdr er jo kun lige opstarten på et forhold.

Jeg ville synes, at det var ærgeligt, at det eventuelt skulle stoppe, fordi han en dag mærker, at du faker den efter en lang og hård dag på jobbet...

Hihi har faktisk overvejet at give ham det fake støn og så bare give den fuuuld skrue, sådan rigtigt overdrive... så kan det være manden ikk beder mig fake næste gang

Anmeld

17. oktober 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja jeg ville tænke det samme som dig..

det er da ikke sjovt at snyde ens partner men mon ikke han virkelig har behov for du får den orgasme

men hvis i hjælper hinanden mon så ikke det kan lykkes

Hihi jo ville mene det burde kunne lykkes 

Anmeld

17. oktober 2013

MorTil4<3

Anonym skriver:

Kæresten har lige til aften spurgt om jeg ikk kan lave en fake orgasme for ham, næste gang vi har sex... må indrømme jeg ikke lige vidste hva jeg skulle svare, grinte bare og sagde at det var da noget mærkeligt noget at spørge om  

Det skal lige siges at jeg ikk nemt får orgasme ved sex

hvordan ville i have reageret?  Vi har været sammen 6 mdr

avs , , , er glad for jeg ikke er nød til at fake

Anmeld

17. oktober 2013

lycly

Underligt spørgsmål, det er de fleste mænds største skræk at en kvinde faker Men hvis du gør det, så sørg for at gøre det så han tydeligt kan høre forskel

Anmeld

17. oktober 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Underligt spørgsmål, det er de fleste mænds største skræk at en kvinde faker Men hvis du gør det, så sørg for at gøre det så han tydeligt kan høre forskel

Haha lige præcis! 

Anmeld

17. oktober 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Kan det være at det han mener er, at han bare gerne vil have lidt mere lyd på dig fordi det tænder ham?

Og ikke fordi du som sådan skal fake?

Anmeld

17. oktober 2013

Maja88

MilleMus1988 skriver:

avs , , , er glad for jeg ikke er nød til at fake

Var da lidt usympatisk hva....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.