25+6 førstegangs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.016 visninger
7 svar
7 synes godt om
17. oktober 2013

asff

Det er noget tid siden, jeg har taget billeder af maven.. Mistede min mormor d 1. oktober og har bare ikke haft overskud  

Ellers går det okay, det er meget tydeligt at mærke at hun er blevet større. Det kan gøre helt ondt, når hun bevæger sig. Det er stadig skønt Havde fødselsdag i går, så nu har jeg penge til 3D scanning d 22. - glæder mig rigtig meget!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2013

Michelle21

Super flot mave, og tillykke med dagen igår  og er ked af det med din mormor 

Anmeld

17. oktober 2013

BigHope13

asff skriver:

Det er noget tid siden, jeg har taget billeder af maven.. Mistede min mormor d 1. oktober og har bare ikke haft overskud  

Ellers går det okay, det er meget tydeligt at mærke at hun er blevet større. Det kan gøre helt ondt, når hun bevæger sig. Det er stadig skønt Havde fødselsdag i går, så nu har jeg penge til 3D scanning d 22. - glæder mig rigtig meget!

Hvor har du bare en rigtig fin mave bliver rigtig spændende med scanningen.
Gør mig ondt med din mormor

Anmeld

18. oktober 2013

asff

Michelle21 skriver:

Super flot mave, og tillykke med dagen igår  og er ked af det med din mormor 

Tak søde du

Anmeld

18. oktober 2013

asff

BigHope13 skriver:

Hvor har du bare en rigtig fin mave bliver rigtig spændende med scanningen.
Gør mig ondt med din mormor

Tusind tak

Ja jeg glæder mig rigtig meget

Anmeld

20. oktober 2013

NovemberBaby2013

Det gør mig ondt med din mormor! -Desværre skal vi alle herfra en dag, både retfærdigt, men bestemt også uretfærdigt! Din mormor er helt sikkert blevet en smuk stjerne og engel! RIP .

Mht. maven, så er den bare SUPER flot som altid! . Dejligt med penge til en 3D scanning! Det er ALLE pengene værd! Vil glæde mig til at se billeder!!

Anmeld

20. oktober 2013

asff

DecemberBaby2013 skriver:

Det gør mig ondt med din mormor! -Desværre skal vi alle herfra en dag, både retfærdigt, men bestemt også uretfærdigt! Din mormor er helt sikkert blevet en smuk stjerne og engel! RIP .

Mht. maven, så er den bare SUPER flot som altid! . Dejligt med penge til en 3D scanning! Det er ALLE pengene værd! Vil glæde mig til at se billeder!!

Årh tak

Anmeld

20. oktober 2013

Sisse Vinther

asff skriver:

Ih, altså hvor er du fin
Ked af det med din mormor  Håber I klarer jer.

Spændende med 3D-skanning! Og tusind tak for ideen til hvad jeg kan ønske til jul og fødselsdag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.