Pige- eller drengemave, hvad tror I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2013

Christina74

Den er svær men hælder til det må være en pige. For øvrigt en rigtig fin mave :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2013

-Milla-

Det er i dag.

Anmeld

18. oktober 2013

Sander&Vitus-Mor

-Milla- skriver:

Nu venter Md-scanningen lige om hjørnet. Vi er glæder os til at se den lille fis igen og håber alt er, som det skal være.
Vi er også meget spændte på om vi kan se kønnet.
Oscar mener selv det er en lillebror vi skal have.
Hvad tror I?

Pige :-)

Anmeld

18. oktober 2013

-Milla-

Flertallet har talt, men babyen i maven har vist sig at være en LILLESØSTER.
Scanningen gik rigtig godt selvom hun drillede lidt, den lille bandit. Hun ville ikke vise ansigt og lå med samlede ben det meste af tiden.
Heldigvis havde vi en sød og tålmodig jordemoder, som ikke gav så let op, og fik gennemscannet alt inkl. kønnet.
Da hun til sidst kunne se kønnet var hun ikke i tvivl og det er også skrevet på vandrejournalen, men det er stadigvæk ikke helt gået op for os endnu. <3
Men her er hun.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. oktober 2013

Anonym101

Det er jo 50/50 

Min mave ligner en drenge mave i følge ammestue teorierne om høje og lave maver selv skal jeg have en pige he, he 

Anmeld

18. oktober 2013

Anonym101

Det er jo 50/50 

Min mave ligner en drenge mave i følge ammestue teorierne om høje og lave maver selv skal jeg have en pige he, he 

Anmeld

18. oktober 2013

Anonym101

-Milla- skriver:

Flertallet har talt, men babyen i maven har vist sig at være en LILLESØSTER.
Scanningen gik rigtig godt selvom hun drillede lidt, den lille bandit. Hun ville ikke vise ansigt og lå med samlede ben det meste af tiden.
Heldigvis havde vi en sød og tålmodig jordemoder, som ikke gav så let op, og fik gennemscannet alt inkl. kønnet.
Da hun til sidst kunne se kønnet var hun ikke i tvivl og det er også skrevet på vandrejournalen, men det er stadigvæk ikke helt gået op for os endnu. <3
Men her er hun.

Tillykke med hende! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.