jeg har oprettet som anonym, så man ikke lige så nemt kan finde indlægget
meeeen jeg har en søn der hedder Noah fra marts 2011, så skulle i indlægget er rettet til, gerne vide hvem jeg er 
Vi er så heldige at vi allerede igen er blevet velsignet med en baby i maven. Efter et hårdt forår/ sommer med en MA i slut maj i 12. uge, var der rigtig mange tanker og spørgsmål der skulle arbejdes med. Min mand og jeg blev enige om at vi uendelig højt ønsker at gi Noah en søskende, derfor besluttede vi at vi IKKE kunne vente på at jeg skulle finde job og have været ansat i en vis tid før nyt babyprojekt. Skæbnen måtte bestemme og den bestemte at vi testede gravid allerede slut august igen endnu engang
Tiden indtil nu har været præget af en vis usikkerhed og nervøsitet, men omvendt har jeg ligget brak med 24/7 kvalme og opkast siden 5+ så jeg har egentlig ikke været i tvivl om, om der var noget derinde. Frygten har nok mere været omkring, om der var en sund og rask baby derinde.
vi har i dag været til NF og jeg har simpelthen været sååå anspændt og nervøs, så da vi så en normal baby der havde er hjerte der slog, ja så var jeg opløst i lettelsen tårer. 

De lavede en gennemskanning af baby og hjerne, hjerte, lunger, blære mv. var præcis som det skulle være, hjertet slog med 154 slag i minuttet og vi er i den lave risikogruppe. Vi hørte hjerte banke derudaf og så en baby der sprællede lystigt 
Så nu tør jeg tro på at Noah skal være storebror en gang omkring den 26. april 2014 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld