22+2, dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.370 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. juli 2009

Smukkert

Sikke dog som tiden flyver afsted... Nu er der kun 18 uger til jeg får min søn i armene .

Jeg synes min mave bliver mere og mere struttende - og så er den hård at mærke på .

På billede 2 ligger jeg ned på ryggen.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

LineD

Dejligt med nye billeder Nu kan man da rigtig se maven vokser sig stor, eller det er jo nok mest babydrengen hehe - Du ved hvad jeg mener...

Anmeld

23. juli 2009

Betina88

Hvor er den fin ..

Anmeld

23. juli 2009

Smukkert

LineD skriver:

Dejligt med nye billeder Nu kan man da rigtig se maven vokser sig stor, eller det er jo nok mest babydrengen hehe - Du ved hvad jeg mener...

Hehe, tror faktisk mest det er mig .
Siden slutningen af januar har jeg taget 20 kg på.. .
Har ikke haft vejet mig siden januar, så skal ikke kunne sige hvor meget jeg har taget på i løbet af graviditeten, men jeg vejer 100kg nu.. Det er jo fuldstændig absurd.. lille mig på 169cm, er nu med i 0,1 tons klubben .
Idag vil jeg ned og købe mig en badevægt, så jeg kan følge med i min vægt. Den sunde livsstil banker på døren! Så jeg håber da jeg ikke ligner en Mammut stadigvæk, når jeg har født.

Anmeld

23. juli 2009

LineD

Mælkebøttebarn skriver:

Hehe, tror faktisk mest det er mig .
Siden slutningen af januar har jeg taget 20 kg på.. .
Har ikke haft vejet mig siden januar, så skal ikke kunne sige hvor meget jeg har taget på i løbet af graviditeten, men jeg vejer 100kg nu.. Det er jo fuldstændig absurd.. lille mig på 169cm, er nu med i 0,1 tons klubben .
Idag vil jeg ned og købe mig en badevægt, så jeg kan følge med i min vægt. Den sunde livsstil banker på døren! Så jeg håber da jeg ikke ligner en Mammut stadigvæk, når jeg har født.

Hehe det er sjovt som vægtøgning og vægttab er SÅ forskelligt i forbindelse med en graviditet, men mon ikke det hele rasler af når du begynder at amme (Hvis du da vil det?) Jeg har hørt det tærer lidt på reserverne
Jeg havde jo en BMI på 26 (normal 25) i uge 8 og der mente lægen bestemt jeg skulle på diæt... men har nu spist som det passer mig... Det skal nok komme af igen

Anmeld

23. juli 2009

Smukkert

LineD skriver:

Hehe det er sjovt som vægtøgning og vægttab er SÅ forskelligt i forbindelse med en graviditet, men mon ikke det hele rasler af når du begynder at amme (Hvis du da vil det?) Jeg har hørt det tærer lidt på reserverne
Jeg havde jo en BMI på 26 (normal 25) i uge 8 og der mente lægen bestemt jeg skulle på diæt... men har nu spist som det passer mig... Det skal nok komme af igen

Jo da.. Det håber jeg hvertfald .. Vil helt sikkert amme.. uden tvivl!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.