33+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2013

Karla

BigHope13 skriver:

Uhh ja så er det bare endnu mere spændende, ligger hun inden for gennemsnittet ved de forskellige??

Ja det har du helt ret i. det godt de selv for lov at bestemme hvornår de ville ud. Hvis jeg vidste jeg fødte om to dage ville jeg slet ikke få hvilet eller sovet af bare spænding Heh

Jordemoderen og egen læge har skønnet hende til at være lige lidt under gennemsnittet, men ikke noget alarmerende. En scanning sagde så, at hun ligger et godt stykke over gennemsnittet.

Jordemoderen skønnede hende i 29+3 til 1300 gram.
En scanning, på fødegangen, i 30+3 skønnede hende til lige knap 2000 gram (svarende til at jeg var 32+).
Lægen skønnede hende til 1800 gram i sidste uge, da jeg var 32+6.

Så er lidt spændt på, hvor stor hun nu er

Ja puha, det ville jeg bestemt ikke kunne holde ud min mands kollega skal også være far til tvillingepiger. Det foregår så ved PKS, så de har de sidste 3 måneder vidst datoen for, hvornår de bliver forældre. Det må være helt forfærdeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2013

BigHope13

Karla skriver:

Jordemoderen og egen læge har skønnet hende til at være lige lidt under gennemsnittet, men ikke noget alarmerende. En scanning sagde så, at hun ligger et godt stykke over gennemsnittet.

Jordemoderen skønnede hende i 29+3 til 1300 gram.
En scanning, på fødegangen, i 30+3 skønnede hende til lige knap 2000 gram (svarende til at jeg var 32+).
Lægen skønnede hende til 1800 gram i sidste uge, da jeg var 32+6.

Så er lidt spændt på, hvor stor hun nu er

Ja puha, det ville jeg bestemt ikke kunne holde ud min mands kollega skal også være far til tvillingepiger. Det foregår så ved PKS, så de har de sidste 3 måneder vidst datoen for, hvornår de bliver forældre. Det må være helt forfærdeligt

Hold da op ja så er det da meget forskellige skøn de kommer med, hmm ja hvad skal man lige forholde sig til. Så længe det hele ikke er alarmerende så kan man tage den lidt med ro, bliver spændende hvor stor hun er når hun engang kommer til verden

Pyha ja det synes jeg også må være skrækkeligt hvor må dagende dog bare være lange når man i så lang tid har kendt datoen.
så det nu rarer at have uligheden og bare vide at inden for så og så mange uger har man sin skønne baby i armene

Anmeld

17. oktober 2013

Karla

BigHope13 skriver:

Hold da op ja så er det da meget forskellige skøn de kommer med, hmm ja hvad skal man lige forholde sig til. Så længe det hele ikke er alarmerende så kan man tage den lidt med ro, bliver spændende hvor stor hun er når hun engang kommer til verden

Pyha ja det synes jeg også må være skrækkeligt hvor må dagende dog bare være lange når man i så lang tid har kendt datoen.
så det nu rarer at have uligheden og bare vide at inden for så og så mange uger har man sin skønne baby i armene

Ja, det er vildt så stor forskel der er tror nu mest på jordemoderen og lægen, men ja, det er vildt spændende

Ja lige præcis. Om maks 8 uger har vi vores skønne lille pige ved os det er skønt at vide

Anmeld

17. oktober 2013

Babydrøm

Karla skriver:

Så er jeg noget til 33+6
Hvor pokker er tiden blevet af?

Imorgen når jeg en meget stor milepæl - 34+0. Har hele graviditeten igennem set frem til dette, da lille pigen vil have rigtig gode forudsætninger for at klare den uden mén, hvis hun snart melder sin ankomst. Min mor har født i 37+, 36+ og 35+, så er lidt spændt på, om prinsessen kommer ud før tid

Jeg har det stadig ok. Fredag fik jeg det vildt dårligt med opkast hele natten, og siden har jeg været lidt småsyg og haft det lidt ubehageligt.
Jeg er begyndt at få lidt bækkensmerter om aftenen især, og oplever mange smerter over skambenet, så er lidt spændt på, om hun har sat sig fast.

Jeg forsøger at nyde den sidste tid med min kære mand, men vi er begge så udkørte om eftermiddagen når han kommer hjem, at vi tit ender med at tage en middagslur. Men det skal vi jo også nyde mens vi kan det vi glæder os meget til at møde vores lille datter.

Vægten siger + 11 kg, og det har jeg det helt fint med håber at kunne nøjes med at tage 13-15 kg på.

Og så til mavebilleder.
Det første (i sort top) er fra forrige uge, da jeg var 32+3 og det andet (i hvid top) er fra i dag 33+6. Min mave er blevet en smule mindre. Ved ikke helt hvorfor

Flot mave spændende hvornår hun kommer lyder skønt med et par eftermiddagslure 

Anmeld

17. oktober 2013

Karla

AnnL skriver:

Flot mave spændende hvornår hun kommer lyder skønt med et par eftermiddagslure 

Tusind tak
Ja, det er rigtig spændende - jeg har selv en idé om, at jeg går over tid, men nu må vi se

Ja, det er såååå skønt jeg kunne sove hele tiden, så er bare glad for, at manden også er lidt træt her for tiden, så vi kan nyde det sammen

Anmeld

17. oktober 2013

Babydrøm

Karla skriver:

Tusind tak
Ja, det er rigtig spændende - jeg har selv en idé om, at jeg går over tid, men nu må vi se

Ja, det er såååå skønt jeg kunne sove hele tiden, så er bare glad for, at manden også er lidt træt her for tiden, så vi kan nyde det sammen

Oki, ja det bliver spændende hvornår hun melder sin ankomst

Ja så er det da rigtig rart I kan nyde det begge to 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.