Jeg skulle jo til nyt tjek på herlev´s svangre afd. for at få scannet min livmoderhals + vægtscannet babyen pga. fare for for tidlig fødsel.
Tror i så ikke jeg får den samme lorte læge som scannede mig sidste tirsdag grrrrrrrrrrr.....
Så NEJ han ville da ik scanne livmoderhalsen, for der kunne intet være slet på én uge og hans holdning er stadig at jeg ingen chance har for at føde før tid når jeg har født 4 børn over termin.
Vægtscanningen ville han så gerne lave, og da han er ved at være færdig siger han til den lægestuderende at han er kommet til at sætte baby´s maveomfang som hovedomfang og at han ikke ved om og hvordan man sletter det. De prøver begge men opgiver, og lægen siger så: hun vejer 1800g (1200g for 1 uge siden)
Han vendte selvf. også skærmen så det kun var ham selv der kunne se på den og hvad pokker skal jeg kunne bruge en totalt forkert vægtscanning til??
Jeg spørger så til om jeg fortsat skal være sygemeldt, ja det skal jeg, jeg skal aflaste så meget som muligt og får så en ny tid til scanning af livmoderhalsen om 3 uger. Lægen siger også jeg skal lægge meget mærke til om jeg er ved at gå i fødsel da jeg så skal kontakte dem med det samme så jeg kan få lungemodner.
Jeg får så ingen sygemelding og spørger ved skrænken hvor jeg skal have den henne for lægen sagde jo at jeg fortsat skulle aflastes....hmmm de spørger så lægen der bider af dem og siger at den sygemelding jeg fik sidst gælder til termin.
DA jeg kommer hjem ringer jeg til kommunens dagpenge ansatte og spørger om han vil være sød at tjekke om det er rigtigt at min sygemelding er gældende til termin og NEJ den gælder kun til her den 25. marts grrrrrrrrrrrr.....
Ringer så ud til svangre på Herlev og fortæller dem lægen altså (igen) ikke har haft styr på "min sag" og de vil så tale med ham og sende mig en ny sygemelding.
Føler jeg har spildt min tid (igen) ved at skulle undersøges og jeg så ikke får svar på en skid....
Så nu tager jeg det som om jeg ikke føder for tidligt og vil tale med min jm om hvordan den læge har været og er det ham jeg igen skal undersøgers af om 3 uger melder jeg sgu afbud for han spilder min tid!
Sorry det laaaange og sure indlæg, men er skide, pisse træt af ikke at kunne få et klart svar
Hilsen
Lotte 31+5 med 5. barn og TRÆT at den lorte læge på Herlev!
Anmeld