Lorte læge grrrrrrrrr....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.531 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. marts 2008

Zuzet

Jeg skulle jo til nyt tjek på herlev´s svangre afd. for at få scannet min livmoderhals + vægtscannet babyen pga. fare for for tidlig fødsel.

Tror i så ikke jeg får den samme lorte læge som scannede mig sidste tirsdag grrrrrrrrrrr.....

Så NEJ han ville da ik scanne livmoderhalsen, for der kunne intet være slet på én uge og hans holdning er stadig at jeg ingen chance har for at føde før tid når jeg har født 4 børn over termin.

Vægtscanningen ville han så gerne lave, og da han er ved at være færdig siger han til den lægestuderende at han er kommet til at sætte baby´s maveomfang som hovedomfang og at han ikke ved om og hvordan man sletter det. De prøver begge men opgiver, og lægen siger så: hun vejer 1800g (1200g for 1 uge siden)

Han vendte selvf. også skærmen så det kun var ham selv der kunne se på den og hvad pokker skal jeg kunne bruge en totalt forkert vægtscanning til??

Jeg spørger så til om jeg fortsat skal være sygemeldt, ja det skal jeg, jeg skal aflaste så meget som muligt og får så en ny tid til scanning af livmoderhalsen om 3 uger. Lægen siger også jeg skal lægge meget mærke til om jeg er ved at gå i fødsel da jeg så skal kontakte dem med det samme så jeg kan få lungemodner.

Jeg får så ingen sygemelding og spørger ved skrænken hvor jeg skal have den henne for lægen sagde jo at jeg fortsat skulle aflastes....hmmm de spørger så lægen der bider af dem og siger at den sygemelding jeg fik sidst gælder til termin.

DA jeg kommer hjem ringer jeg til kommunens dagpenge ansatte og spørger om han vil være sød at tjekke om det er rigtigt at min sygemelding er gældende til termin og NEJ den gælder kun til her den 25. marts grrrrrrrrrrrr.....

Ringer så ud til svangre på Herlev og fortæller dem lægen altså (igen) ikke har haft styr på "min sag" og de vil så tale med ham og sende mig en ny sygemelding.

Føler jeg har spildt min tid (igen) ved at skulle undersøges og jeg så ikke får svar på en skid....

Så nu tager jeg det som om jeg ikke føder for tidligt og vil tale med min jm om hvordan den læge har været og er det ham jeg igen skal undersøgers af om 3 uger melder jeg sgu afbud for han spilder min tid!

Sorry det laaaange og sure indlæg, men er skide, pisse træt af ikke at kunne få et klart svar

Hilsen

Lotte 31+5 med 5. barn og TRÆT at den lorte læge på Herlev!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2008

MorCamilla

Hejsa Lotte..

Nøjjj så rigtig træls.. Det kan han simpelthen ikke være bekendt..
Hvis det var mig ville jeg også føle at det var spile af min tid at tage der op og blive skannet, når du alligevel ikke kan få nogle ordenlige svar...

Kan du måske be om at få en anden læge til at gøre det??

Jeg ville gå helt amok hvis det var mig, netop fordi jeg ved hvordan det er at få et barn for tidligt, og det er bestemt ikke sjovt - og jeg kunne forestille mig at det slet ikke er sjovt når man har børn der hjemme i forvejen, der også skal bruge deres mor.. (håber du forstår hvad jeg mener)

Jeg vil ønske dig alt held og lykke, og håber self. at du går tiden ud.. :)

Knus og tanker fra Camilla..

Anmeld

23. marts 2008

NejaJ

Hejsa Lotte...

Tror da ik den læge er helt normal.... Eller måske havde han bare en dårlig dag, men alligevel skal det ik gå ud over hans patienter...

Ville da blive møg sur hvis det var mig...
Selvom det var første barn ved mig, eller anden så ville jeg sku have et klart svar.. Ville sku ik finde mig i at få et helt forkert svar... Så burde de sku lave en anden måling...

Men håber det går, og du får en anden læge:)

Hilsen Neja.

Anmeld

20. maj 2008

Franse

Hej lotte
hvor er det bare en dum læge du har, kan han slet ikke forstå din angst? jeg fødte selv mit 4 barn i 25 graviditets uge og havde derhjemme 3 andrer børn. nu er vi så igang med at lave nr 5 den drille bare lidt, der sker lige som ikke noget men jeg skal insemineres på fredag så håber vi på at der er bid. Jeg har været til en samtale inden vi gik igang med dette projekt for at få at vide hvad jeg kunne regne med af opbakning fra læger og jordemødrer når jeg blæev gravid og at jeg ville få de undersøgelser jeg havde behov for og der vil stå i min journal at igen skal stille spørgsmåls tegn ved vigtighedden af undersøgelserne men de skal bare laves. Kan du ikke også lave sådan en aftale med sygehuset. Knus Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.