vandgymnastik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.823 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej ladies (mest dem i Silkeborg området).
Jeg vil frygtelig gerne starte til noget vandgymnastik eller lign., specielt for gravide. Men jeg kan intet finde i Silkeborg området! kan det virkelig passe? Er der nogen af Jer der har erfaring fra steder i nærheden, gode som dårlige? Jeg har ikke noget imod at køre lidt for at komme frem, men synes det er langt at skulle hele vejen til Århus hver gang!
knus Caroline, som ser sit snit til at købe adskillige nye badedragter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

Leneur

Caroline86 skriver:

Jeg vil frygtelig gerne starte til noget vandgymnastik eller lign., specielt for gravide. Men jeg kan intet finde i Silkeborg området! kan det virkelig passe? Er der nogen af Jer der har erfaring fra steder i nærheden, gode som dårlige? Jeg har ikke noget imod at køre lidt for at komme frem, men synes det er langt at skulle hele vejen til Århus hver gang!

Hej Caroline.
Spørg din jordmoder om vandgynmastik, for her i Skanderborg er det fra Silkeborg at jordmødrene er tilknyttet og vi har i Skanderborg ude på Sølund, hvis det siger dig noget.
Knus

Anmeld

22. juli 2009

Moderator

Leneur skriver:

Hej Caroline.
Spørg din jordmoder om vandgynmastik, for her i Skanderborg er det fra Silkeborg at jordmødrene er tilknyttet og vi har i Skanderborg ude på Sølund, hvis det siger dig noget.
Knus

ja, det må jeg prøve. men jeg skal gå til jordemoder i Århus, så mon ikke hun anbefaler noget der!?

Anmeld

22. juli 2009

Leneur

Caroline86 skriver:

ja, det må jeg prøve. men jeg skal gå til jordemoder i Århus, så mon ikke hun anbefaler noget der!?

Jo det gør hun sikkert og når du bliver tykkere er det utrolig dejligt at komme i vand og føle sig som en lille sylfide igen.... ;-)

Anmeld

23. juli 2009

missKat

Caroline86 skriver:

Hej søde,
jeg gik engang til noget svømning gennem AOF (de der kursusprogrammer der kommer ind af døren et par gange om året) og der var flere hold for gravide også..
prøv at søg under det, på nettet eller ring til dem 

Anmeld

23. juli 2009

Moderator

missKat skriver:

Hej søde,
jeg gik engang til noget svømning gennem AOF (de der kursusprogrammer der kommer ind af døren et par gange om året) og der var flere hold for gravide også..
prøv at søg under det, på nettet eller ring til dem 

tak...det vil jeg da lige undersøge!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.