25+0 med prinsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.390 visninger
17 svar
13 synes godt om
17. oktober 2013

Michelle21

Jaa så ramte jeg 25+0 hold fast tiden flyver hurtigt, og maven er dejlig nu jeg kan se spark uden på maven, det er så hyggeligt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2013

Michelle21

Michelle21 skriver:

Jaa så ramte jeg 25+0 hold fast tiden flyver hurtigt, og maven er dejlig nu jeg kan se spark uden på maven, det er så hyggeligt

....

Anmeld

17. oktober 2013

BigHope13

Michelle21 skriver:

Åhh den er bare så fin, det så hyggeligt med alle de bevægelser

Anmeld

17. oktober 2013

Michelle21

BigHope13 skriver:

Åhh den er bare så fin, det så hyggeligt med alle de bevægelser

Mange tak  jaa jeg lagde min mobil på maven og pludselig hoppede den  

Anmeld

17. oktober 2013

BigHope13

Michelle21 skriver:

Mange tak  jaa jeg lagde min mobil på maven og pludselig hoppede den  

Åhhh det så skønt

jeg er helt sikker på at man får en masse andet dejligt når først de små kommer ud og som man værdsætter langt mere, men her sidst i graviditeten begynder jeg at indstille mig på et savn på alle de skønne puf der kommer derinde fra. det bliver mærkeligt når man ikke længere mærker betten derinde mere.

Anmeld

17. oktober 2013

Michelle21

BigHope13 skriver:

Åhhh det så skønt

jeg er helt sikker på at man får en masse andet dejligt når først de små kommer ud og som man værdsætter langt mere, men her sidst i graviditeten begynder jeg at indstille mig på et savn på alle de skønne puf der kommer derinde fra. det bliver mærkeligt når man ikke længere mærker betten derinde mere.

Ja det er helt sikkert, men jeg har også hørt fra min faster at hun mærkede fantom spark da først hun havde født deres søn men hun sagde også at det var en mærkelig fornemmelse men at hun ikke ville undvære og have sin lille dreng i armene 

Anmeld

17. oktober 2013

BigHope13

Michelle21 skriver:

Ja det er helt sikkert, men jeg har også hørt fra min faster at hun mærkede fantom spark da først hun havde født deres søn men hun sagde også at det var en mærkelig fornemmelse men at hun ikke ville undvære og have sin lille dreng i armene 

Wow, ej det snart uhyggeligt
er heller ikke i tvivl om at når først man har sin guldklump i armene ville man ikke bytte for noget som helst.
Men lige nu er det mærkeligt at forholde sig til at det snart er slut

Anmeld

17. oktober 2013

Michelle21

BigHope13 skriver:

Wow, ej det snart uhyggeligt
er heller ikke i tvivl om at når først man har sin guldklump i armene ville man ikke bytte for noget som helst.
Men lige nu er det mærkeligt at forholde sig til at det snart er slut

Det rigtig, man bærer jo alligevel på de små guldklumper i 9 måneder, det altså længe  men jeg glæder mig til at møde vores 

Anmeld

17. oktober 2013

BigHope13

Michelle21 skriver:

Det rigtig, man bærer jo alligevel på de små guldklumper i 9 måneder, det altså længe  men jeg glæder mig til at møde vores 

Det skal nok blive helt fantastisk

Anmeld

17. oktober 2013

Michelle21

BigHope13 skriver:

Det skal nok blive helt fantastisk

Uden tvivl, jeg følger også spændt med på dine indlæg for at se om der sker noget  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.