Ønsker og ideer til gaver, hjælp tøser!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.064 visninger
9 svar
2 synes godt om
17. oktober 2013

MilleRasmussen

Hej piger..

Min datter er 10 måneder til jul, min kæreste & jeg aner virkelig ikke hvad vi skal give hende, hvad har I af forslag?

Jeg vil også godt lave noget til hendes mormor/morfar osv. men hvad kan sådan en lille skid lave til sine bedsteforældre i julegave?

På hendes 1 års fødselsdag får hendes mormor/morfar og hendes farmor 4 billeder af hende i ramme vi har hemmeligt fået taget et hvert tredje måned, så de har billeder fra første år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2013

Signe-bine

Jeg ved ikke helt om hun er for ung til mit forslag, men jeg så et sted på nettet, en dame der med hendes 1 årige datter havde malet nogle små lerkrukker og så sat en lille blomst i dem som gave... Altså potterne var jo malet som en 1 årig nu kan og pigen havde endnu mere maling på sig selv end der var på krukken, men det er vel en del af charmen. Jeg har hvert fald planer om at male små krukker og potter med min datter.. Men hun skal selvfølgelig lige fødes først :-D

Ellers hvad med at lave malede hånd- og fodaftryk og så i en ramme... Hmm det er det jeg lige kunne komme på :-D

Anmeld

17. oktober 2013

MilleRasmussen

17. oktober 2013

Lukas&Liam<3

MilleRasmussen skriver:

Hej piger..

Min datter er 10 måneder til jul, min kæreste & jeg aner virkelig ikke hvad vi skal give hende, hvad har I af forslag?

Jeg vil også godt lave noget til hendes mormor/morfar osv. men hvad kan sådan en lille skid lave til sine bedsteforældre i julegave?

På hendes 1 års fødselsdag får hendes mormor/morfar og hendes farmor 4 billeder af hende i ramme vi har hemmeligt fået taget et hvert tredje måned, så de har billeder fra første år.

Vi har indtil videre købt en wheely bug til Lukas

Anmeld

17. oktober 2013

Ciss

Klip et lidt stort hjertekort. Pynt det med hånd og fodaftryk af barnet og sæt et billede af hjerteknuseren i.

Anmeld

18. oktober 2013

MilleRasmussen

Godt forslag, men de er ikke lige mig, har hørt meget skidt om dem!!

Jeg har fundet ud af hvad jeg gør til bedsteforældrene, tak..

Anmeld

18. oktober 2013

AnthonsMor

MilleRasmussen skriver:

Hej piger..

Wheely Bug
Sengetøj - Junior
Gåvogn (Brio)
Junior dyne
Bellino kravlebold
Gavekort til diverse børnetøjsforretninger, f.eks. til vuggestuetøj
Tilskud til klapvogn el. autostol

Det er de ting vi har ønsket os til Anthon

Anmeld

20. oktober 2013

MilleRasmussen

Vi har det hele af det!!

Anmeld

28. oktober 2013

MilleRasmussen

Bi og fisk. mangler dog lige finger på bien!

Sådan nogle får mormor, farmor, morfar osv.

Er igang med og lave fugl og mariehøne! .
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. oktober 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
MilleRasmussen skriver:

Hej piger..

Her har følgende været et hit :-)

IKEAs legekøkken
My Little Pony
Legehus
Sandkasse

Peter Plys gåbil
http://www.br.dk/Serier/PETER%20PLYS/PETER%20PLYS% 20g%c3%a5bil.aspx?id=615242&vid=116454

Play2Learn dukkehuse
Fisher Price Little People
O-ball
Bobles
Handy Mannys syngende værktøjskasse
Barbapapa Memory spil
Dukker

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.