Skal giftes! :')

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
5 svar
2 synes godt om
16. oktober 2013

Anonym trådstarter

Så skal kæresten og jeg giftes! Altså juni næste år

Er så lykkelig! Det er dog stadig en hemmelighed, og vi taler om et MEGET lille bryllup, kun vores forældre også vores bedste ven og veninde også selvfølgelig vores datter Dog ved ingen dette endnu

Men har nu et par spørgsmål  

Vi skal giftes på rådhuset, men vil gerne giftes en almindelig torsdag, helst om eftermiddagen, kan man godt det?

- og hvad med kjolen? Har drømmekjolen, men det er en typisk stor hvid kirkekjole, kan jeg godt tillade mig at tage den på til en rådhus vielse?

- kan vi tillade os bare at servere smørrebrød også kage efterfølgende?

- er der ellers noget specielt vi skal tænke på?

Håber nogen kan svarer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2013

Aabye

Anonym skriver:

Så skal kæresten og jeg giftes! Altså juni næste år

Er så lykkelig! Det er dog stadig en hemmelighed, og vi taler om et MEGET lille bryllup, kun vores forældre også vores bedste ven og veninde også selvfølgelig vores datter Dog ved ingen dette endnu

Men har nu et par spørgsmål  

Vi skal giftes på rådhuset, men vil gerne giftes en almindelig torsdag, helst om eftermiddagen, kan man godt det?

- og hvad med kjolen? Har drømmekjolen, men det er en typisk stor hvid kirkekjole, kan jeg godt tillade mig at tage den på til en rådhus vielse?

- kan vi tillade os bare at servere smørrebrød også kage efterfølgende?

- er der ellers noget specielt vi skal tænke på?

Håber nogen kan svarer

Man kan jo helt selv bestemme hvad man vil have på når man skal giftes på rådhuset.. Personligt synes jeg ikke at en stor hvis kjole passer til et rådhus bryllup.. 

Jeg forbinder en stor hvid kjole med et kirke bryllup

Anmeld

17. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

I skal gøre helt som i vil!! Det er jeres dag

jeg ville personligt synes at det var lidt selvmodsigende at have et lillebitte uformelt bryllup, men stadig være iklædt det helt store skrud

Anmeld

17. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hov hov! Kæmpe stort tillykke selfølgelig!! 

Anmeld

17. oktober 2013

Timmner

Ville lige sige tillykke

Anmeld

17. oktober 2013

san

Tillykke... I kan gøre lige som i vil, det er jeres dag, er det ikke bare dejligt 

og hvis der er nogen der har problemer med det, så er det jo deres fejl, for i hygger jer og har gjort lige som i syntes var godt for jeres bryllup.. Håber i får en dejlig dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.