én af de udvalgte!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.082 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Så fik jeg lige godkendt at føde på Skejby!
De tager ellers ikke imod fra andre byen end Århus, men jeg er helt speciel, så jeg fik lov! er jeg bare SÅ glad for, for det er virkelig der jeg helst vil føde! Så nu venter jeg på at få indkaldelse til nf-scanningen og så kører vi
Ville bare lige dele det med Jer, for jeg er godt nok glad for at have fået tilladelse..
knuser Caroline 8+6 og i flyvende godt humør i dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

Moderator

Tilløk'

Anmeld

22. juli 2009

Lise

Dejligt at få lov at føde der hvor man aller helst vil

Tillykke med det. Så er det på plads

Anmeld

22. juli 2009

Riksen

Hvor er det fedt!
Det må være betryggende at vide, at du kan føde der, hvor du ønsker det. Så kan du koncentrere dig om maven

Anmeld

22. juli 2009

missKat

tillykke søde!!!
hvor skønt for Jer!!!!

Anmeld

22. juli 2009

Sujan

Tillykke. Er da fedt at føde der hvor man ønsker:-) (må man spørge hvorfor det lige skal være skejby?)

Anmeld

22. juli 2009

Moderator

Sujan skriver:

Tillykke. Er da fedt at føde der hvor man ønsker:-) (må man spørge hvorfor det lige skal være skejby?)

jeg vil rigtig gerne føde et sted hvor der er børneafdeling og neonatal.. mest fordi jeg altid har hørt så mange skrækhistorier, og jeg vil hellere gå med livrem og seler... Derudover har jeg været igennem et langt sygdomsforløb, som muligvis kan få konsekvenser undervejs i graviditeten/fødslen... derfor er det vigtigt for mig at være et sted hvor jeg ved de også har styr på det!

Anmeld

22. juli 2009

Sujan

Caroline86 skriver:

jeg vil rigtig gerne føde et sted hvor der er børneafdeling og neonatal.. mest fordi jeg altid har hørt så mange skrækhistorier, og jeg vil hellere gå med livrem og seler... Derudover har jeg været igennem et langt sygdomsforløb, som muligvis kan få konsekvenser undervejs i graviditeten/fødslen... derfor er det vigtigt for mig at være et sted hvor jeg ved de også har styr på det!

Ja det kan jeg godt forstå. Det er da vildt godt du har fået lov. Jeg har selv været meget glad for Skejby. (har også en sygdom der følges) men nu er jeg flyttet til sjælland og derfor overført til rigshospitalet, hvilket overhovedt ikke er det samme. De er meget bedre på Skejby

Anmeld

22. juli 2009

Moderator

Sujan skriver:

Ja det kan jeg godt forstå. Det er da vildt godt du har fået lov. Jeg har selv været meget glad for Skejby. (har også en sygdom der følges) men nu er jeg flyttet til sjælland og derfor overført til rigshospitalet, hvilket overhovedt ikke er det samme. De er meget bedre på Skejby

jeg har også kun hørt godt om Skejby! og hørt at de virkelig tager sig tid til hver enkelt gravide/fødende selvom de har så mange!

Anmeld

22. juli 2009

Nanna1985

Dejligt at du har fået lov at føde, der hvor aller helst  vil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.