Skab ro og harmoni med fingerspidserne, med det samme!
- lynkursus til dig der ønsker en glad, rolig og harmonisk baby.
Kender du det…..
Guldklumpen græder, du er træt – så træt – hvornår har du sidst sovet mere end nogle få timer i træk?
Du har prøvet alt: Mad, bleskifte, tøj af, mere tøj på – men gråden bliver ved og ved og mere og mere hysterisk og hjerteskærende.
For hvert skrig blive du mere frustreret, og du begynder måske at tvivle på, om du overhovedet kan klare at være forælder….
Vil du være i stand til at gøre noget – når intet andet virker?
Vil du lære en teknik, der nemt, sundt og effektivt kan berolige dit barn med det samme?
Nikker du?
Så er Baby Tapping absolut noget for dig!
Der kan være mange grunde til, at en baby græder, men de fleste forældre vil helst undgå det! Dette lynkursus i Baby Tapping handler om at finde ro og harmoni på kort tid. Rolige forældre avler rolige babyer, og det giver plads til mere overskud og nydelse for hele familien.
Baby Tapping er en all-round teknik. Den kan let læres, og den kan bl.a. hjælpe babyer der/p> - Ikke vil sove
- Får tænder
- Skal vaccineres
- Græder meget
- Er urolige
- Har ondt i maven
Produktet er specielt velegnet for:
Gravide, nybagte- og kommende forældre.
Bedsteforældre, sundhedsplejersker, babysittere og andre, der har med babyer at gøre, kan også have meget gavn af dette produkt.
Baby Tapping giver dig:
- En roligere og gladere baby.
- Din nattesøvn tilbage.
- En vej ud af magtesløsheden, når din baby virker utrøstelig.
- En teknik du altid har med dig.
- En teknik du for altid vil kunne bruge til at berolige dit barn, også når det bliver ældre og møder større udfordringer i livet.
- Også en teknik til at lindre eget emotionelt og fysisk ubehag med det samme.
Anbefaling af Anette Straadt Opstrup, Naturlig sundhedsplejerske, fra klubaebleboern.dk:
Gråd, uro, søvnproblemer, skrig, tænder, vaccinationer, ondt i maven… Udfordringer er der nok af med et lille barn! I know! Jeg har selv haft 3 af slagsen. Og jeg kunne skisme godt ha tænkt mig at have kendt til den her super nemme og effektive teknik, der beroliger dit barn på få minutter og som du selv kan lære og derfor altid har ved hånden. Jeg er virkelig begejstret for Signes tilgang til små børn. Og den her super effektive og blide måde at berolige dit barn på, kan jeg kun VARMT anbefale.
Læs mere om produktet her...