Puha det er hårdt. (21+3)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. oktober 2013

Frk. Petersen

Heej piger..
Jeg syntes godt nok det er begyndt at være lidt hårdt! Jeg har virkelig smerter i siden (som sidestik) jeg ved at det er helt normalt med ligamentsmerter, men er der ikke en grænse?
Jeg oplever det ikke konstant, det er mest når jeg bevæger mig at jeg pludselig får virkelig ondt! - er det noget nogle af jer andre har prøvet?

Jeg har også oplevet nogle gange at jeg får ufrivillige sammentrækninger i åbningen for neden og de gør NAS!

Oveni det, så bor jeg på 3. sal og det er virkelig begyndt at blive en kamp at komme op af trapperne.. Jeg sidder hvert fald i 5 minutter for at få vejret når jeg er kommet op - Jeg er nok lidt stædig, og vil bare gerne have trapperne overstået så jeg holder ikke pause - har prøvet nogle gange men det virker bare som om det bliver mere hårdt af det..

Nogle der har erfaringer, eller nogle gode råd?

kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2013

SD21

Frk. Petersen skriver:

Heej piger..
Jeg syntes godt nok det er begyndt at være lidt hårdt! Jeg har virkelig smerter i siden (som sidestik) jeg ved at det er helt normalt med ligamentsmerter, men er der ikke en grænse?
Jeg oplever det ikke konstant, det er mest når jeg bevæger mig at jeg pludselig får virkelig ondt! - er det noget nogle af jer andre har prøvet?

Jeg har også oplevet nogle gange at jeg får ufrivillige sammentrækninger i åbningen for neden og de gør NAS!

Oveni det, så bor jeg på 3. sal og det er virkelig begyndt at blive en kamp at komme op af trapperne.. Jeg sidder hvert fald i 5 minutter for at få vejret når jeg er kommet op - Jeg er nok lidt stædig, og vil bare gerne have trapperne overstået så jeg holder ikke pause - har prøvet nogle gange men det virker bare som om det bliver mere hårdt af det..

kram

Jeg har også de det ufrivillige sammentrækninger! Og det kan godt føles som om det er ved både det ene og det andet hul
Jeg er også begyndt at have lidt plukveer, som godt kan gøre lidt nas.
Jeg tror egentlig bare man skal lytte til sin krop og passe lidt på sig selv, hvis man får ondt :-)

Anmeld

16. oktober 2013

Bettina90

Frk. Petersen skriver:

Heej piger..

kram

Var også deromkring jeg egentlig syntes det hele var lidt forfærdeligt  Men ved ikke om det er indbildning, men synes faktisk trapperne er nemmere nu?  Er 30+1 i dag 

Men min krop er godt nok også træt. Glæder mig virkelig til termin  Aller mest for at møde min lille prinsesse, men også fordi jeg føler mig virkelig hæmmet af maven.

Anmeld

16. oktober 2013

MIWULA

Sjovt du skriver det Med de der stik. DeM har jeg osse bare ikk i siden men i midten øverst i maven og os kun i bevægelse. Ved dog ikk hvad det er desværre. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.