Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, som overskriften lidt hentyder til, så er jeg nysgerrig om, jeg skal stoppe med at svømme på et tidspunkt i graviditeten eller om jeg bare kan blive ved med at svømme indtil jeg ikke kan mere????
er i dag 35+0
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lau85 skriver: Ja, som overskriften lidt hentyder til, så er jeg nysgerrig om, jeg skal stoppe med at svømme på et tidspunkt i graviditeten eller om jeg bare kan blive ved med at svømme indtil jeg ikke kan mere???? er i dag 35+0
Indtil vandet er gået
Jeg mener det er indtil slimproppen er gået, når den er gået er der risiko for at der trænger bakterier op.
Når du har født... Vil anbefale at du så kommer op af vandet for at holde dit barn bagefter
Vil dog ikke mene at det er så smart at føde i klorvand, men nok ikke umuligt
Isabella_mor skriver: Jeg mener det er indtil slimproppen er gået, når den er gået er der risiko for at der trænger bakterier op.
Det er en skrøne ;-)
Man må ikke have sex eller gå i svømmehal når vandet er gået... indtil da må du gerne
Så længe vandet ikke er gået, så svøm du bare.
Jeg gik næsten to uger over termin og jeg svømmede et par gange om ugen indtil få dage inden jeg fødte. Det var virkelig dejligt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128